اخبار روز سینما

عکس: پوستر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3 بر روی مجله امپایر

قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان به کارگردانی جیمز گان به زودی اکران خواهد شد و آخریناً پوستر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3 بر روی مجله امپایر دیده شد.

پوستر سومین قسمت نگهبانان کهکشان به تازگی بر روی مجله امپایر مشاهده و مارول ادامه به تبلیغات این فیلم ادامه مید. پوستر محافظان کهکشان 3 بر روی امپایر گروه نگهبانان را به تصویر می‌کشد و در ادامه می‌توانید مجله پوستر قسمت جدید نگهبانان کهکشان را مشاهده کنید.

پوستر جدید فیلم نگهبانان کهکشان 3

نگهبانان کهکشان بخش 3 یک فیلم آمریکایی است که بر اساس تیم قهرمانی کهکشان، محصول مارول ساخته شده و توسط مارول استودیوز به وسیله استودیو سینمایی والت والت دیزنی تولید خواهد شد.

این فیلم نظر گرفته شده که دنباله‌ای بر نگهبانان ۲۰۱۴ و نگهبانان کهکشان بخش ۲ ۲۰۱۷ سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ساخته شده و آن گروه از بازیگران کریس پرت، زوئی سالدانیا دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان گیلان، پام کلمنتیئف، دبیکی، شان گان، سیلوستر استالونه استالونه، چوکودی ایوجی و ماریا باکالوا حضور دارند. در این فیلم، نگهبانان برای دفاع از جهان و دفاع از انجام یکی از دست‌ها به مأمیر میرُ؆میر؆میرننی.

در ادامه می‌توانید پوستر سومین قسمت نگهبانان کهکشان را ببینید:

پوستر محافظان کهکشان 3

پوستر قسمت جدید نگهبانان کهکشان

جیمز گان در ۲۰۱۴ گفت که ایده‌های اولیه برای سومین فیلم از این مجموعه در آوریل ۲۰۱۷ اعلام کرد که نویسندگی نویسندگی و کارگردانی آن بازگشته است. دیزنی او در ژوئیه ۲۰۱۸ به دنبال انتشار مجدد جنجالی جنجالی توییتر از برکنار برکنار، اما استودیو تا اکتبر مسیر مسیر را کرد و گان گان را در مقام مقام کارگردانی کارگردانی.

بازگشت گان عمومی در مارس ۲۰۱۹ اعلام شد و پس از اینکه گان گان بر روی فیلمش جوخه (۲۰۲۱) و مجموعه تلویزیونی اسپینآف آن پیسمیکر (۲۰۲۲) را به پایان رساند، تولید از سر سر گرفته شد. فیلم‌برداری در نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و تا اوایل مه ۲۰۲۲ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا