اخبار روز سینما

عکس/ پاسخ کوچه و بازاری مهدی قائدی به احساس همسرش

مهدی قائدی ستاره این روزهای تیم استقلال با انتشار یک استوری معنادار در اینستاگرام به واکنش عاشقانه ای به احساس همسرش نشان داده است.

پی ام آپلود- هفته های گذشته بود که اخباری عجیب و باورنکردنی از برخی از رسا نه ها درباره جدایی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شد.

پس از این شایعات بود که ستاره معصومی همسر ستاره تیم استقلال با انتشار تصویری مش ترک و مطلب عاشقانه واکنشی کوبنده به این اخبار جنجالی نشان داد.

اما حالا با گذشت چند روز تمرین تکنیکی آبی پوشان هم را شکست و با بازنشر استوری همسرش پاسخ معناداری به احساسات او نشان داده است.

با این اوصاف به نظر می رسد اخبار ضد و نقیض شائبه جدایی جنوبی استقلال و هم سر اینفلوئنسرش شایعه ای بیش از برخی رسانه های داخلی نباشد.

بخوانید: ویدیو/ ذوق و شوق غافلگیر کننده عابدزاده از دیدن طبیعت اروپا

عنوان جالبی که مهدی قائدی برای پدرش انتخاب کرد

به گزارش پی ام آپلود، مهدی قائدی که در فصل ابتدایی لیگ برتر با قراردادی قرضی از امارا تا راه استقلال شد حالا یکی از ستاره های اصلی آبی پوشان پایتخت است.

البته درخشش این بوشهری در هفته های بعدی باعث شد که باشگاه استقلال در تکا پوی تمدید این بازیکن و گرفتن نامه از باشگاه شباب اللیاه باشد.

با این وجود بهترین گلزن تیم استقلال این روزها با هر فعالیتی در شبکه های اجتماعی در مرکز توجه طرفداران پر و پا قرص اش قرار دارد.

در همین خصوص ستاره جوان آبی پوشان پایتخت به تازگی تصویر جالب توجه از خوش و پدرش را در اینستاگرام منتشر کرده است.

نکته جالب این استوری عنوان است که مهدی قائدی برای پدرش استفاده کرده است . چرا که او در این تصویر با زبان جنوبی زادگاه اش بوشهر پدرش را “بوام” خطاب کرده اس ت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا