اخبار روز سینما

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی استوری عجیبی برای او گذاشت!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار مطلبی ویژه از هت تریک ستاره استقلال در آخرین دیدار این تیم تمجید قابل توجهی کرده است.

مهدی قائدی ستاره تیم استقلال بامداد امروز با سه گانه خود مقابل تراکتورسازی این فصل عجیب فوتبال لیگ دسته اول را به پایان رساند.

هر چند مهاجم بوشهری آبی پوشان در این فصل موفق به کسب عنوان آقای گل نشد. اما کمتر کسی انتظار داشت که او پس از قرضی از امارات به استقلال اینگونه بدرخشد.

این در حالی است که در چند ساعت اخیر اکثر همسالان این بازیکن ماهر با انتشار مطالبی در فضای مجازی از او و عملکرد امروزش تمجید کرده اند.

اما یکی از متفاوت ترین و اغراق آمیز ترین این تعاریف متعلق به سهرا معصومی، همسر مهدی قائدی است. که با ارسال یک داستان عاشقانه به او نوشت: چرا اینقدر خوب هستی…

عکس/ وقتی ستاره معصومی مهدی قیدی را به لالیگا رساند!

تیپ جدید و اسپرت مهدی قائدی سوژه کاربران شد

پی ام آپ امروز، مهدی قائدی بدون شک یکی از ستاره های درخشان تیم استقلال در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بوده است.

روند رشد این بازیکن بوشهری به حدی بوده که از نیم فصل مربیان آبی پوشان به دنبال رضایت باشگاه شباب الاهلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن هستند.

البته در روزهای اخیر اخباری در این باره منتشر شده است. که این باشگاه اماراتی تمایل زیادی برای جذب مجدد مهاجم ایرانی خود ندارد.

اما با چه مبلغی حاضرند یک سال دیگر رضایت نامه این بازیکن را بدهند و به صورت قرضی در هاله بلاتکلیفی ادامه دارد.

در همین راستا مهدی قائدی به تازگی تصویر جالبی از خودش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده، که اشاره به آمادگی بدنی کامل او‌ دارد.

نکته جالب این ماجرای مهدی قائدی رنگ لباس اوست که بر خلاف معمول از رنگ بنفش استفاده می کرد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا