اخبار روز سینما

عکس/ وضعیت جالب سردار آزمون و همسرش پس از عروسی عجیبشان

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که همه آن را می شناسید پس از مدت ها با انتشار تصویری جالب در صفحه مجازی خود از رابطه عاشقانه خود با همسرش رونمایی کرد. در روزهای اخیر انتشار خبری عجیب درباره سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن آلمان بسیاری از کاربران فضای مجازی را متعجب کرده است.

 

عکس/ وضعیت جالب سردار آزمون و همسرش پس از عروسی عجیبشان

این ستاره جوان تیم فوتبال کشورش که چندی پیش با انتشار تصاویری خبر از ازدواج خود با آناهیتا کریمی داد، حالا با انتشار ویدئویی از مراسم ازدواجشان مخاطبانش را شگفت زده کرده است. اما نکته عجیب اینجاست که سردار آزمون و همسرش در این مراسم عروسی حضور ندارند و از طریق ارتباط تصویری با مهمانان معاشرت می کنند.

پس از این خبر بود که ساعاتی پیش این بازیکن سرشناس کشورمان تصویری از روابط عاشقانه خود با همسرش در آلمان را فاش کرد. باید گفت سردار آزمون و همسرش این روزها در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند.

 

نفیسه روشن: من و سردار آزمون تنها بیرون نرفتیم.

نفیسه روشن افزود: یک آشنای فامیلی دور و دوست مشترک داریم و یک روز که برای تفریح ​​بیرون بودیم تصادف کردیم و پیشنهاد شد که خانواده ها دور هم بنشینند و با هم صحبت کنند که آقای آزمون هم آنجا بود. آنجا نه من و نه آقای آزمون نمی خواستیم عکس خانواده هایمان منتشر شود، به همین دلیل در عکس نبودند.

حداقل مشخص است که یک نفر پشت دوربین بوده و آن عکس را از ما گرفته است، اما برخی افراد دنبال این هستند که برای هر چیزی سوژه پیدا کنند. اینکه می گویند به خاطر دیدار با سردار آزمون من را به ورزشگاه دعوت کردند، درست نیست. من از طریق دوستان و خانواده دو بازیکن تیم ملی به این بازی دعوت شدم و بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کردم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا