اخبار روز سینما

واکنش ویژه وریا غفوری به درگذشت اسطوره استقلال/عکس

وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال با انتشار مطلبی ویژه در صفحه شخصی خود به دوازدهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی واکنش نشان داد.

به گزارش پی ام آپ: ناصر حجازی دروازه بان معروف فوتبال کشور از چهره های فوتبال کشور بود که در زمان حیاتش محبوبیت زیادی در بین هواداران استقلال و پرسپولیس داشت.

حتی اکثر کارشناسان فوتبال او را یکی از اسطوره های بی نظیر تاریخ فوتبال ایران می دانند.

با این حال امروز در مواجهه با درگذشت این اسطوره محبوب اکثر فوتبالیست های مطرح کشور با انتشار پیام هایی در فضای مجازی از او و خاطراتش یاد کردند.

در همین راستا وریا غفوری کاپیتان محبوب سابق باشگاه استقلال با انتشار تصویری ویژه یاد و خاطره مرحوم حجازی را گرامی داشت.

واکنش ویژه وریا غفوری به درگذشت اسطوره استقلال/عکس

بالاخره سکوت وریا غفوری شکسته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری در حاشیه کلاس مربیگری B آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین جلسه کلاس ما برگزار شد و 24 نفر هستیم که امیدوارم تحصیلات خوبی کسب کنیم و با دانش کافی و نمره خوب این دوره را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: هواداران استقلال پاره ای از قلب من هستند. زندگی من با استقلال آمیخته است. من همیشه از این هواداران سپاسگزارم.

مدافع راست سابق آبی ها در مورد اینکه آیا توانایی بازی دارد یا نه، گفت: شرایط بازی 100 درصدی را ندارم اما در زمان آمادگی بدنی این کلاس ها مشکلی نداشتم.

غفوری درباره اجرای ساپینتو گفت: از ساپینتو تشکر می کنم. او مربی خوبی است و با وجود مشکلات و محدودیت هایی که تحمیل شده بود، توانست تمرکز تیم را حفظ کند. امیدوارم ساپینتو کار خود را با قهرمانی در جام حذفی تکمیل کند.

وی در پایان درباره آخرین برد استقلال در دربی با گل خود گفت: متاسفانه آخرین برد دربی به همان بازی برمی گردد که در آن گل زدم. من قصد ورود به آن فضا را ندارم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا