اخبار روز سینما

عکس: واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش

واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش غوغا به پار کرد. در ادامه با جزییات و عکس پاسخ دندان شکن شبنم قلی خانی به طلاقش همراه ما باشید.

شبنم قلی خانی به طلاقش واکنش نشان داد. پاسخ پرهیاهو شبنم قلی خانی به شایعه طلاقش در رسانه بازتاب داشت. این بازیگر معروف با یک استوری به صورت غیر مستقیم به ادعای طلاقش پاسخ دندان شاةن د.

واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش

جواب دندان شکن شبنم قلی خانی به طلاقش

در یک بار دیگر شاهد اخبار شایعه پراکنی در مورد مشهور و افراد سلبریتی که شبنم قلی خانی هم از این قائده مستثنی نیست. به اخبار اخباری درمورد طلاق خانم قلی خانی پخش می شود که بسیار جنجالی شده است.

جدا شدن شبنم قلی خانی

شبنم قلی در یک استوری که به همراه همسرش اسنتاگرام خود منتشر کرده است نو شته بریم خرید هفت سین؟؟ در واقع او به طور غیر مستقیم شایعه طلاقش را رد کرده است.

جواب کوبنده شبنم قلی خانی به جدایی از همسرش

سه روز قبل کاربران خبر دادند که خانم قلی به اروپا مهاجرت کرده و یک روز بعد شایعه شده است که آنها از همسر خود جدا شده اند. اما این محبوب در قالب یک استوری و پستی که از خود و همسرش این خبر را تکذیب کرد.

طلاق گرفتن شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در استوری خود گفت:

تعجب می‌کنم چطور هنوز صفحات زرد را دنبال می‌کنند و فریب آن‌ها را می‌خورید. این بازیگر با استوری و پست‌های عاشقانی پاسخی کوبنده به تمام شایعات داد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا