اخبار روز سینما

عکس/ واکنش جالب مازیار لرستانی به قهرمانی تینا آخوندتبار

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی به قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات جهانی بوکس بانوان واکنش نشان داد.

صبحگاه شهره لرستانی تیرماه سال گذشته با انتشار یک فایل صوتی رسما تناسب جنسی خود را تایید کرد.

وی در ادامه این فیلم صوتی از تغییر نام خود خبر داد و گفت از این پس نامش مازیار لرستانی خواهد بود.اما این تغییر بزرگ عوارض و جنجال های زیادی را به همراه داشت که همچنان ادامه دارد.خودش هم چندی پیش تایید کرد و از اهالی سینما خواست نگاهی به معیشت جانبازان بیندازند.

منظور او دعوت نکردن از پیشکسوتان از جمله خودش برای نمایش های سینمایی و تلویزیونی بود.لرستانی با انتشار مطلبی به قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات جهانی بوکس بنگلادش واکنش نشان داد.

وی نوشت: مازیار لرستانی با انتشار مطلبی به قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات جهانی بوکس بانوان واکنش نشان داده است. تینا آخوند تبار مایه مباهات است.

عکس/ واکنش جالب مازیار لرستانی به قهرمانی تینا آخوندتبار

زندگی و زندگینامه مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در سال 1345 در تهران به دنیا آمد. او که سابقه ایفای نقش های مرد را در کارنامه کاری خود دارد، در 23 جولای 1401 در فضای مجازی خود اعلام کرد که در حال تغییر جنسیت است.

لرستانی که فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و همچنین سریال هایی مانند «آپارتمان»، «صدای فاخته»، «باخانمان»، «قصه های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم های «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی ها»، «زیر درخت هلو» و… . نقش داشته است.

درام تلویزیونی «در پست شیر»، «خاله ماه منیر» از جمله کارهای کارگردانی تلویزیونی اوست.

لرستانی کارگردان تئاترهایی چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده بردارید»، «عقاب»، «داش آکل». «آنتیگونا»، «متوری»، «شرکت تئاتر»، «بازی تلخ ماه در عقرب». «زندگی دوگانه» و «پیک نیک میدان نبرد» کار را بر عهده داشته اند. نمایش «سلطان مار» نوشته بهرام بیضایی نیز اجرا شده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم «مأموریت آقای شادی» و چند تله فیلم دیگر از جمله آثاری هستند که وی به عنوان نویسنده در آنها حضور داشت.

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا