اخبار روز سینما

عکس: واکنش تند پدر آرات به رسوایی های اخیر

اخیرا واکنش تند پدر آرات به رسوایی های اخیر به صورت استوری در اینستاگرام در رسانه های مجازی فارسی دست به دست می شود که واکنش های  زیادی داشته است.

به تازگی ماجرای جدید پدر آرات حسینی در حاشیه های اخیر در رسانه های مجازی نویز زیادی ایجاد کرده است. ظاهرا جدیدترین صحبت های پدر آرات حسینی در حاشیه های اخیر در مورد تکذیب صحبت های مدیر آکادمی سپاهان هم بود. در ادامه داستان از گفته های پدر آرات در زمینه های جدید خواهیم دید.

واکنش تند پدر آرات به رسوایی های اخیر

پدر آرات حسینی وی در پاسخ به انتقادات در فضای مجازی نوشت:

«ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت..”

ساعاتی پس از کنایه تند پدر آرات حسینی چهره معروف اینستاگرام در خصوص جدایی اش از سپاهان که گفته بود:

«هدف او این بود که در صفحه پسرم تبلیغ کند. مدیر آکادمی سپاهان  آرات در بیانیه ای جدید به این اظهارات واکنش نشان داد و تمرینات فردی خود را «خطر سلامتی» دانست.

در ادامه عکسی از آخرین صحبت های پدر آرات حسینی درباره اتفاقات اخیر را مشاهده می کنید:

عکس: واکنش تند پدر آرات به رسوایی های اخیر

ماجرای جدید پدر آرات حسینی در حاشیه های اخیر

مدیر آکادمی سپاهان از حرف های غیر حرفه ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت فشاری که بر پسرش ایجاد کرد باعث شد آرات از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان وی همچنین مدعی شد که پدرش درخواست خانه مبله بزرگ و حقوق ماهیانه 40 میلیون تومان و غذای مورد نظر خود کرده و همچنین خارج از تمرین تیمی، تمرینات عجیب شخصی برای آرات قرار خواهد داد

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا