اخبار روز سینما

واکنش تلخ مجتبی پوربخش به شهادت مرزبانان ایرانی/عکس

مجتبی پوربخش مجری شبکه ممنوع الکار با انتشار یادداشتی تلخ در صفحه شخصی خود به شهادت پنج مرزبان ایرانی واکنش نشان داده است.

دیروز خبر شهادت پنج تن از سربازان و نیروهای کادر مرزبانی سراوان جامعه را شوکه و اندوهگین کرد.

پس از این حادثه بسیاری از شخصیت های کشور به این ماجرای تلخ و غم انگیز واکنش نشان داده و با خانواده این شهدا ابراز همبستگی کردند.

در همین رابطه مجتبی پوربخش مجری اخراجی شبکه ورزش با انتشار مطلبی تلخ در اینستاگرام خود به شهادت این مرزبانان شجاع واکنش نشان داده است.

این مجری و گزارشگر سابق تلویزیون در مطلبی نوشت: چهره بی گناه پنج سرباز روستایی که توسط جنایتکاران در مرزهای شرقی کشور کشته شدند. جوانانی که در مرزهای کشور مشغول خدمت سربازی هستند و مانند فرزندان شما و من هستند.

واکنش تلخ مجتبی پوربخش به شهادت مرزبانان ایرانی/عکس

واکنش رعد و برق مجری اخراجی تلویزیون به جنجال سیگارش

به گزارش پی ام آپ: امروز مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق شبکه ورزش در ماه های اخیر به دلیل محرومیت از استخدام سوژه داغ رسانه ها بوده است.

اما در روزهای اخیر انتشار ویدئویی خبرساز از این چهره ممنوعه در فضای مجازی خود جنجال جدیدی به پا کرده است.

چون عکسی از خودش در استوری گذاشته در حالی که سیگاری به دست دارد. همین موضوع باعث شد تا برخی از کاربران از این اقدام او انتقاد کنند و نگران سلامتی اش باشند.

در همین رابطه مجتبی پوربخش در واکنش به انتقادات مردمی خود در روزهای اخیر یادداشتی صریح در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

او در این پیام معنادار خطاب به دنبال کنندگان اش نوشته است: دوستان و عزیزان من هرچی هستم همینم که می بینید. استوری دیروزم در همون راستا بود. صاف و ساده بودن بهتر از دورو و ریاکار بودنه.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا