اخبار روز سینما

عکس : واکنش بهناز جعفری به روابط ایران و عربستان

به تازگی استوری از واکنش بهناز جعفری به روابط ایران و عربستان در رسانه ها پخش می شود که حواشی بسیار را برای این بازیگر ایرانی داشته است.

خیرا اظهارات عجیب بهناز جعفری از روابط دیپلمات های ایران و عربستان در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار حاشیه ساز بوده است. گویا حرف های بهناز جعفری درباره روابط دوستانه ایران عربستان بحث داغی را در بین کاربران فضای مجازی باز کرده است.

واکنش بهناز جعفری به روابط ایران و عربستان

اظهارات عجیب بهناز جعفری از روابط دیپلمات های ایران و عربستان

بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.بهناز جعفری اولین فیلمی که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. بهناز جعفری برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، بهترین بازیگر مکمل سیم زن را گرفت.

حرف های بهناز جعفری درباره روابط دوستانه ایران عربستان

در ادامه می‌توانید از اظهارات عجیب بهناز جعفری از دیپلمات‌های روابط ایران و عربستان را ببینید:

واکنش بهناز جعفری به روابط ایران و عربستان
حرف های بهناز جعفری درباره روابط دوستانه ایران عربستان

برخورد تند وی با خبرنگاران در نشست خبری سریال «زیرپای مادر» در تاریخ بیست و چهارم خرداد نود و شش، حواشی زیادی برایش همراه داشت. پس از این برخورد هنرمندانی مانند مهراب قاسمخانی و رامبد جوان از بهناز جعفری حما یت کردند و گفتند که این استعداد یک بازیگر است که او را به ستاره می‌کند، نه روزنامه نگاران.

از آن سو از مهمان فرهنگی به فرهنگ شهرت و شیوه مشهور شدن چهره ها و حضور آن ها در برخی مسائل فرهنگی و حتی سیاسی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا