اخبار روز سینما

عکس: همسر بهرام رادان در فضای لاکچری

بهرام رادان یکی از بازیگران معروف سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد و دائماً عکسی از همسر بهرام رادان در فضای لاکچری منتشر شد.

اخیراً عکسی از زن بهرام رادان در اتاق لاکچری منتشر شده است که توجه کاربران فضای مجازی را جلب کند. پز دادن همسر بهرام رادان در فضای مجازی همچنان ادامه دارد و عکس‌های با موضوع لاکچری از خود منتشر می‌کند.

در این عکس خانه لاکچری همسر بهرام رادان را مشاهده کنید که تابلوهای بزرگ و به نظر گران قیمت را روی دیوار نصب کرده‌اید. در ادامه می‌توانید عکس مربوطه را مشاهده کنید.

همسر بهرام رادان در فضای لاکچری

مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر معروف سینما و است که در عرصه مدلینگ و فعالیت ها و از بزرگترین مزون و طراحان لباس در تهران است.

خانه لاکچری همسر بهرام رادان

در ادامه می‌توانید زن بهرام رادان در اتاق لاکچری را ببینید:

پز دادن همسر بهرام رادان

این روزها عاشقانه بهرام رادان در سریال جیران شاه عاشقی است که برای معشوق می‌سراید و. گرچه این در دل تاریخ ازدواج رخ داد اما بازیگر ناصرالدین شاه عاشقانه را رقم زد و خبرش را منتشر کرد. ارتباط رادان و مینا مختاری اولین بار در ۹۸ به این دلیل که این افراد در مسافرت‌های زیادی در ماجراهای هم دیده شده‌اند در فضای مجازی پیچید.

سابقا هم از عکس‌های منتشر شده از این دو چهره اینستاگرام در محیط و یکسان اما در زاویه‌های متفاوت خبر آن‌ها را و در نهایت در سیزده بدر سال ۱۴۰۱ بهرام رادان و خانم مینا با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی شخصی خود را تایید کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا