اخبار روز سینما

عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

عکس های نامشروع خواهر نیمار یا به عبارتی دیگر تصاویر غیر اخلاقی خواهر نیمار فوتبالیست برزیلی در فضای مجازی بازتاب‌های داشتم که در ادامه دید.

بسیاری از نیمار، او و خواهرش را به مهمان‌های عجیب غریب می‌کنند و با کلیپ‌های خاص به این می‌پردازند. اما دلیل این مهمان‌ها و پشت پرده‌ای این مهمان‌ها چیست؟

عکس های نامشروع خواهر نیمار
عکس های نامشروع خواهر نیمار

زندگی پر زرق و برق خواهر نیمار باعث شد که در رسانه های داخلی و خارجی غوغا بپا کند. بزرگ‌ترین حامی برزیلی از تتوهای خاص عاشقانه‌های خود جشن‌هایی که نیمار از دست نمی‌دهد را داد.

عکس های نامشروع خواهر نیمار

عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

تقریباً همه که نیمار هر سال به نزدیکی مارس که می‌رسد، به بازی نمی‌کند و در مهمان‌های نامشروع عجیب می‌رود تا به عیش و نوش جان بهمراه خواهرش خواهرش بپردازد. رافائلا و نیمار بسیار به هم نزدیک هستند و عشق و علاقه به این خواهر و برادر به هم بسیار شدید است. اما رافائلا از خواهر نیمار جدا می شود، در زمینه های دیگر هم نامی برای خود دست و پا کرد.

عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

پوچتینو در مصاحبه با اللارخرو گفته است:

وقتی که زمانش همه چیز را بررسی می کند. مهم این است که تاکتیک‌های خوبی باشی اما مدیریت نیز مهم است. وقتی مربیگری شروع کردم، با خودم که باید ناپذیر باشم و نمی دانم که چیزی از دستم در برود.

حالا پس از 12 سال حس می‌کنم هر لحظه پذیرنده می‌شوم و دوست دارم در مورد همه چیز. حالا نسل سعی می‌کند که نظر را و صدایش شنیده شود و همین خاطره مفید است. هیچ چیز با دستور دادن به دست نمی آید بلکه باید بحث و گفتگو کنی.

عکس های غیر اخلاقی خواهر نیمار

عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

تمام صحبت‌های اشاره به غیبت‌های مشکوک نیمار خواهرش دارد که در مهمانی‌های غیر اخلاقی حضور پیدا می‌کنند. رافائلا سانتوس یکی از برجسته‌ترین و مشهورترین فوتبالیست‌های است، اما جدا از و آوازه برادر، برای خودش توجهی به دست آورده است.

این مدل ۲۶ ساله نزدیک به ۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. رافائلا با سفر به دور دنیا و جشن‌های تولد آنچنانی‌اش هواداران خود را به م،دد. او با بسیار صمیمی و نزدیک است و این دو با هم آنقدر است که نیمار تصویر رافائلا بر بدن خود تتو کرده است.

عکس های لختی خواهر نیمار

عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

رافائلا علاوه بر حرفه مدلینگ زمان را به کمک موسسه خیریه نیمار اختصاصی می‌د. نیمار این خیریه را در سال 2014 ایجاد کرد که آن را برای کمک به کودکان محروم ساکن پریا گرانده، واقع در نزدیکی محل بزرگ شدن خودش و خواهرش خواهرش است. رافائلا همچنین تبلیغ شرکت مکمل و لوازم آرایشی به نام Akiwell را بر درمان داشت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا