اخبار ورزشی

ناهید کیانی “ملی پوش تکواندو ایران” به جمع مدلینگ ها پبوست!/ عکس

ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران دو عکس متفاوت در اینستاگرامش منتشر کرده است.

ناهید کیانی بازیکن سرشناس ایرانی بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. او اولین بار در المپیک زیر ذره بین قرار گرفت که قرار بود در دور اول به مصاف کیمیا علیزاده برود. باخت به کیمیا و بی توجهی به تلاش های ناهید این ورزشکار ایرانی را عصبانی کرد و او با نوشتن متنی غمگین به این موضوع پرداخت.

در نیمه دوم سال گذشته همزمان با التهابات جامعه، ناهید دوباره خبرساز شد و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه او قصد مهاجرت از ایران و رفتن به آمریکا را دارد به گوش می رسد. در همان زمان اخباری مبنی بر کنار گذاشتن او از انتخابی نیز شنیده شد تا مشخص شود مشکلاتی که برایش پیش آمده چقدر جدی است. با این حال فدراسیون تکواندو خیلی زود از او برای حضور در تیم ملی دعوت کرد و خبر رسید کیانی متعهد است از این پس در چارچوب بازی کند.

پس از آن تا به حال کیانی با دو تصویری که با مدلینگ غریبه نیست در کانون توجه قرار نگرفته است. او با انتشار دو تصویر زیر با عبارتی به زبان انگلیسی نوشت که «بدون ریسک، هیچ داستانی وجود نخواهد داشت».

ناهید کیانی "ملی پوش تکواندو ایران" به جمع مدلینگ ها پبوست!/ عکس

ناهید کیانی، ملی پوش تکواندو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا