اخبار روز سینما

عکس های جشن عروسی یانگوم

رکنا: لی یونگ آئه (یانگوم) در سال 2009 با یک تاجر کره ای آمریکایی به نام جئونگ هو یونگ که 55 سال سن داشت با 17 سال اختلاف سن ازدواج کرد. این زوج در 29 بهمن 1390 صاحب فرزندان دوقلو (دختر و پسر) شدند.

لی یانگ آئه (이영애 لی یانگ آئه) متولد 31 ژانویه 1971 یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سرتاسر جهان به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به ویژه ایران به محبوبیت و شهرت زیادی دست یافت. او یکی از 3 زن کره ای بود که مشعل اصلی بازی های آسیایی 2014 را در مراسم افتتاحیه روشن کرد.

محبوبیت او در میان کشورهای شرق آسیا با بازی در نقش سو یانگ آدامس در سریال جواهری در قصر بیشتر شد. از آن زمان، لی یونگ آئه دعوت‌های زیادی برای سفر از کشورهایی مانند هنگ کنگ، چین، ژاپن، سنگاپور و تایوان دریافت کرده است. وی ضمن همدردی با مردم آسیب دیده ایران مبلغی را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در نظر گرفت (حدود 45 هزار دلار).

عکس های جشن عروسی یانگوم

پ

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا