اخبار روز سینما

عکس های دیدنی از قسمت های پایانی سریال “رهایم کن”

سریال «رهایم کن» که این روزها از شبکه نمایش خانگی زنجیره ای پخش می شود و کم حاشیه نیست، به فصل های پایانی پخش نزدیک شده است. به تازگی تصاویری از قسمت های جدید این سریال منتشر شده است.

«رهایم کن» یک سریال ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی درام خانگی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است. کارگردانی که سال گذشته سریال «می خواهم زنده بمانم» را بر اساس متنی از (مجید ملایی و دو نویسنده دیگر) با حضور سحر دولتشاهی و حامد بهداد ساخت وعده تولید قسمت جدید این مجموعه را هم داد اما در نهایت یک سال بعد از سریال «رهایم کن» رونمایی کرد.

متن «رهایم کن» را مجید مولایی به همراه دو نویسنده دیگر در 18 قسمت نوشته و تهیه کنندگی نمایش را نیز بر عهده دارد.

عکس های جدید قسمت های پایانی

داستان سریال درباره دو برادر از خانواده ای سرشناس ساکن روستای سیاهرود به نام های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است که با یکدیگر درگیری عاطفی دارند و بخشی از حاشیه‌های «رهایم کن» هم از همین‌جا شروع می‌شود. با تمام این اوصاف، این مجموعه نمایش خانگی که تاکنون از 14 قسمت گذشته است، همچنان در حال انتشار است و از آنجا که مخاطب قابل توجهی را هم با خود همراه کرده است که بابت تماشا پول می‌پردازند، توقف آن غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

اگرچه ساترا اخیرا در توضیحی اعلام کرده است که این سریال مجوز تولید و انتشار از این موسسه ندارد، اما از آنجایی که نهاد نظارتی است و مقام قضایی نیست، بر همین اساس مکاتبات لازم را با قوه قضائیه انجام داده است. ضمناً در زمان پخش، تبلیغات محیطی این سریال شبکه خانگی نیز متوقف شده است.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از جمله بازیگران سریال رهایم کن هستند.

تصاویر جدید این سریال را در ادامه مشاهده می‌کنید

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

عکس های جدید قسمت های پایانی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا