اخبار روز سینما

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

بوراک اوزچیویت بازیگر نقش بالی خان در سریال حریم سلطان که با ایفای نقش در سریال هایی چون چکاوک و اکیا به شهرت جهانی دست یافت، تصاویر جدیدی از خود منتشر کرد و بار دیگر جذابیت خود را با ژاکت نشان داد. چرم مشکی .
بوراک اوزچیویت

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، این بازیگر اخیراً به عنوان چهره تبلیغاتی یک برند پوشاک ترکیه ای شروع به کار کرده است و تصاویر وی برای تبلیغات این برند بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها
زندگینامه، خاطرات:

بوراک اوزچیویت، مدل و بازیگر مشهور ترکیه ای متولد 24 دسامبر 1984، دبیرستان را در مدرسه کاظیم ایشمن در سال 2001 به پایان رساند و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مرمره در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد.

بوراک اوزچیویت اصالتاً اهل استان غازیانتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مرد ترکیه در سال 2003، او به عنوان چهره ای انتخاب شد که آینده درخشانی خواهد داشت. او پس از این مسابقه به عنوان مدل در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans مشغول به کار شد. حالا او حرفه مدلینگ را رها کرده و مشغول بازی در فیلم و سریال است.

بوراک اوزچیویت در سال 2005 دوباره در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد. وی پس از انتخاب به عنوان بهترین مدل در ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت کرد و توانست مقام دوم بهترین مدل جهان را کسب کند.

اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در آن نقش یک افسر پلیس به نام مراد را بازی کرد. در آبان 1386 در فیلمی به نام مسالت بازی کرد. نقش بالی خان (مالکوچ اوغلو) در سریال حریم سلطان نقشی که او را به شهرت رساند و طرفداران بسیاری را در ایران به دست آورد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا