اخبار روز سینما

عکس های با نمک از هانده ارچل و خواهرزاده اش ماوی + [جزئیات بیماری ماوی]

در ادامه نوشتار ضمن تماشای شات های جدید هانده ارچل و تصاویر هانده ارچل و خواهرزاده اش ماوی از جزئیات بیماری خواهرزاده هانده ارچل نیز مشخص شوید.

بیشتر بخوانید:

هانده ارچل و خواهرزاده اش ماوی

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است که با بازی در سریال دختران آفتاب وارد حرفه گاشی می شود. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

شات های جدید هانده ارچل برای آتاسای

شات های جدید هانده ارچل برای آتاسای

هانده با ایفای نقش “ادا یلدیز” در سریال تو در خانه ام را به زیبایی درخشید بزن. پارتنر او را “کرم بورسین” ایفا کرده بود. هانده پس از همکاری با کرم و شناخت بیشتر او، نسبت به او پیدا کرد. بعد از اتمام این سریال هانده و کرم به صورت رسمی وارد رابطه عاشقانه شدند.

اما این مدت طولانی نکشید و آن‌ها دوستان از یکدیگر جدا شدند. کمی بعد از جدایی نیز زمزمه‌هایی از رابطه بین هانده و کاعان یلدیریم به گوش رسی. کائنانی که تازه از خواننده مشهور ترکیه با حادیث جدا شده بود، بار قصد ایجاد رابطه با هانده را داشت.

شات های جدید هانده ارچل برای آتاسای
شات های جدید هانده ارچل برای آتاسای

مدتی آن‌ها نسبت خود را تکذیب کردند. بعد از تبدیل شدن در انظار عمومی گفته اند که خیلی خوب هستند و مدت بسیار زیادی خبر جدایی آن ها در فضای مجازی پخش می شود. کاعان یلدیریم اکنون با پپنار دنیز، بازیگر سریال محبوب قضاوت رابطه دارد. هنوز خبری در رابطه با هانده ارچل در دست نیست.

اما خبری که این روزها از هانده ارچل شنیده شده است، بیماری است سرطان خواهرزاده هانده ارچل است. نام او ماوی است و دختر غمزه ارچل، خواهر هانده است.

شات های جدید هانده ارچل
بیماری خواهرزاده هانده ارچل

آیلین ماوی، دختر 2.5 ساله غمزه.

هانده ارچل روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند سکوت خود را در مورد وضعیت خواهر زاده اش شکست. هانده ارچل با عجله رستورانی را ترک کرد با خبرنگاران رو در و به سوالات خبرنگاران در روند درمان ماوی پاسخ داد.

او گفت:

همه چیز خوب پیش میره، انشالله بهتر از این هم پیش بره. ممنون از سوالاتتون.. اما الان زمان مناسبی نیست. قول میدم در یک فرصت مناسب توضیحات لازم برای ارائه بدم.

به امید سلامتی هرچه سریعتر برای ماوی عزیز.

ویدیوی تبلیغاتی هانده ارچل برای جواهرات آتاسای را در ادامه ببینید:

تصاویری از هانده ارچل و خواهرزاده اش ماوی را ببینید:

سرطان خواهرزاده هانده ارچل
سرطان خواهرزاده هانده ارچل
ماوی خواهرزاده هانده ارچل
ماوی خواهرزاده هانده ارچل
هانده ارچل بازیگر ترک
هانده ارچل بازیگر ترک

اخبار هنرمندان ترکیه:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا