اخبار روز سینما

عکس : میکاپ نامشروع مونا فرجاد بازیگر محبوب ایرانی

به جدید تصویری از میکاپ نامشروع مونا فرجاد بازیگر محبوب ایرانی در رسانه های پخش شده که حواشی خیلی را برای این بازیگر ایرجاده.

آخرینا تصویری از میکاپ مضحک مونا فرجاد . گویا این عکس جزء جنجالی ترین تصویر از گریم دلقک مونا فرجاد قرار گرفته و بسیار وایرال شده است. در ادامه گریم عجیب مونا فرجاد دید.

میکاپ نامشروع مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگتر او مونا است که هر دو بازیگر هستند. دانشگاه رشته اقتصاد دارد.

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم می‌دهد. او به نویسندگی هم علاقه دارد و گاهی نویسندگی می کند. او در کلاس های فیلمنامه نویسی اصغر فرهادی و سروش صحت نیز شرکت کرده است.

او از سن 2 نوجوان وارد حرفه ای شد و در سریال بهاران به همراه پدرش جلیل فرجاد ایفاد ایفاش جلیل فرجاد ایفاه پدرش جلیل فرجاد ایفاد. او پس از بازی در چند سریال و فیلم، بازیگری را کنار گذاشت اما در 18 سال خیلی جدی تر بازیگری حرفه ای بازیگری پیش گرفت و در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد که از جمله آنها توان سریال پزشکان پزشکان،، خسته دلان و بوی باران اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید جنجالی‌ترین تصویر از گریم دلقک مونا فرجاد را ببینید:

میکاپ مضحک مونا فرجاد

میکاپ مضحک مونا فرجاد

مونا فراد سه فیلم کوتاه ساخته شده است. اولی را خودش دوربین گذاشت و فیلم گرفت و بازی کرد و دو فیلم دیگر را با کمک مارال ساخت. او و سریال را در دوران کودکی بازی است ولی بعد از سن هجده سال به صورت حرفه ای وارد سینما شده است.

وی در و سریال‌های بسیاری نقش بازی کرده، ساختمان پزشکان، خسته دلان، بوی باران از مجموعه‌هایی که بسیار خوب توسط مردم دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا