اخبار روز سینما

استوری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در رابطه با نزدیکانش در اینستاگرام

مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق تلویزیون در صفحه شخصی خود یادداشتی درباره دشمنان دوست نما منتشر کرده است.

استوری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در رابطه با نزدیکانش در اینستاگرام

مجتبی پوربخش سال ها به عنوان تهیه کننده و مجری فوتبال دسته اول کشور در شبکه ورزش فعالیت کرد.

حتی می توان از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین کارشناسان در زمینه آنالیز لیگ دسته اول فوتبال کشور یاد کرد.

اما بعد از ماجرای اخراجش از شبکه ورزش و محرومیت این مجری قدیمی، این روزها با چالش های عجیبی روبرو شده است.

البته این روزها مجتبی پور رابخش بیشتر در فضای مجازی حضور دارد و اغلب با مطالب انتقادی و اعتراض آمیز خود به معضلات جامعه سوژه کاربران شبکه های اجتماعی می شود.

در همین راستا این مدیر برکنار شده در اینستاگرام خود یادداشتی کنایه آمیز و مبهم منتشر کرده است که سوالات متفاوتی را در ذهن دنبال کنندگانش ایجاد کرده است.

این خبرنگار قدیمی گیلانی در این مطلب کنایه آمیز با زبانی به ظاهر طنز از دشمنان دوست اطراف خود گلایه کرده است.

وی همچنین تاکید کرد که وظایفش در قبال دشمنانش روشن است. اما نمی داند با کسانی که به ظاهر دوستش دارند اما پشت سرش به او تهمت می زنند چگونه رفتار کند.

افشاگری  مجری تلویزیون در مورد چهره عجیبش در اوایل جوانی

پی ام آپ: امروز مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما پس از انتشار خبر خروج از تلویزیون بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه کاربران و رسانه ملی قرار گرفت.

در نظر داشته باشید مجتبی پوربخش به دلیل بیماری روزهای سختی را پشت سر می گذارد که باعث شد اکثر مخاطبان شبکه های اجتماعی با او همبستگی کنند.

با این حال این تهیه کننده باسابقه شبکه های ورزشی این روزها با داستان های جالب و انرژی مثبت خود حتی دنبال کنندگانش را نیز شگفت زده کرده است.

استوری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون در رابطه با نزدیکانش در اینستاگرام

در همین راستا حالا مجتبی پوربخش عکسی قدیمی از دوران جوانی خود را در اینستاگرامش منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این مجری ممنوع التصویر در حالی که تصویری از قیافه جسور و متفاوت خود را به نمایش می گذارد نوشته است: «قبلا خیلی فرفری بودم».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا