اخبار روز سینما

قیافه متفاوت ‘ویکتوریا بکهام’ با سر تراشیده!/ عکس

مادر خانواده بکهام برای سفر به نیویورک ظاهری جدید و متفاوت انتخاب کرده است. به نظر می رسد این طراح مد موهای خود را تراشیده است.

ویکتوریا بکهام، طراح مد و خواننده سابق 49 ساله، یک کلاه گیس بلوند کوتاه را برای سفر به نیویورک انتخاب کرده است!

به گزارش پی ام آپ، ویکتوریا بکهام با انتشار عکس هایی از خود طرفدارانش را شگفت زده کرده است. با کلاه گیس و موهای بسیار کوتاه، این مرد 49 ساله به طرز چشمگیری متفاوت به نظر می رسید.

این طراح مد ظاهر جدید خود را با کلاه گیس بلوند در استوری اینستاگرام خود به نمایش گذاشت. ویکتوریا که در این عکس ها از عینک آفتابی بزرگ مشکی استفاده می کند، مثل همیشه شیک و زیبا به نظر می رسد.

او در توضیح این عکس ها به هوادارانش اطلاع داد که تیم زیبایی خودش به نام Victoria Beckham Beauty به او در آرایش و ظاهرش کمک کرده است.

حمایت مدل از رومئو بکهام جوان!

در همان روز شریک احساساتی پسر این طراح مد، رومئو بکهام نیز حمایت خود را از این فوتبالیست نشان داده است. میا ریگان، مدل 20 ساله، در ورزشگاه با یک سویشرت قرمز و سفید که نام بکهام روی آن نقش بسته بود دیده شد. او برای تماشای بازی رومئو بکهام به ورزشگاه رفته بود و پیراهن ورزشی این فوتبالیست تیم برنتفورد اف سی را بر تن داشت.

حمایت میا ریگان از شریک عاطفی خود رومئو بکهام

در حالی که رومئو و میا در ماه جولای جدایی خود را اعلام کردند، این دو بار دیگر در نوامبر سال گذشته با هم دیده شدند. از آن زمان، آنها عاشق تر از همیشه به نظر می رسند. این زوج جوان حتی باعث شایعه نامزدی و ازدواجشان نیز شده است.

اما یکی از نمایندگان خانواده بکهام شایعه ازدواج این زوج جوان را تکذیب کرده و تایید کرده است که این فوتبالیست جوان هنوز از شر شریک عاطفی خود بهبود نیافته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا