اخبار روز سینما

عکس: فرزند و همسر حسام محمودی بازیگر تازه فوت شده

به تازگی عکسی از فرزند و همسر حسام محمودی بازیگر تازه فوت شده منتشر شده است. در ادامه عکس فرزند و همسر حسام محمودی را ببینید.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون 12 اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفت. مازیار این خبر را در صفحه مجازی خود تایید کرده است. حسام محمودی متولد 1365 در تهران بود. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردان تئاتر از دانشگاه تربی ت مدرس می‌بود. اکنون تصویر فرزند و همسر حسام محمودی توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است.

فرزند و همسر حسام محمودی بازیگر تازه فوت شده

تصویر فرزند همسر حسام محمودی

حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم‌های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز می‌شود و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی اوقات پشت سر نگاه کن، شروع کرد. حسام محمودی رابطه بسیار نزدیک با باران کوثری و نوید محمد زاده داشت.

فوری: فاش شدن علت واقعی مرگ حسام محمودی [+بیوگرافی و فیلم دختر 3 ساله‌اش]

از نظر منتقدان حسام محمودی از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور. حسام محمودی هنرپیشه کمحاشیه‌ای بود که به گفته خودش از زندگی حرفه‌ای محافظت می‌کند و از خود عکس و خبر منت شر می‌کرد.

تصویر فرزند و همسر حسام محمودی

در ادامه می‌توانید عکس فرزند و همسر حسام محمودی را ببینید:

فرزند و همسر حسام محمودی بازیگر تازه فوت شده
فرزند حسام محمودی بازیگر تازه فوت شده

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/عکس-فرزند-و-همسر-حسام-محمودی-بازیگر-تاز/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا