اخبار روز سینما

جنجال عکس عاشقانه علیرضا نیکبخت واحدی!

علیرضا واحدی نیکبخت، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار ویدیویی عاشقانه و متنی کنایه آمیز، بدخواهان خود را به سخره گرفت.

پی ام آپ در ادامه اضافه می‌کند که علیرضا واحدی نیکبخت این روزها به عنوان سرمربی تیم دسته سومی شادکام در لیگ فوتبال مشهد مشغول به کار است.

این ستاره سابق فوتبال ایران مدت هاست به عنوان نماینده تبلیغاتی برندهای معروف در تلویزیون فعالیت می کند؛ اما حالا پس از سال ها دوری از میادین فوتبال به میادین بازگشته است.

البته بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال همچنان با فعالیت های حاشیه ای خود در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار دارد.

در همین راستا این بازیکن پیشکسوت فوتبال در صفحه شخصی خود تصویری عاشقانه از خود و همسرش مونا حسین پور منتشر کرده است که با واکنش های متفاوتی همراه شده است.

علیرضا نیکبخت در این استوری با نشان دادن عکسی از خود و انتشار یادداشتی کنایه آمیز به بدجنس های رابطه شان اشاره غیرمستقیم کرد.

نیکبخت

مونا نیکبخت از اثر جدید علیرضا نیکبخت رونمایی کرد

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق فوتبال ایران پس از خداحافظی از عرصه فوتبال چند سالی است که در عرصه تبلیغات و صنعت مد فعالیت می کند.

شاید عدم حضور او در فوتبال باعث شده برخی از هواداران پر و پا قرص علیرضا نیکبخت را مقصر این ماجرا بدانند.

در همین راستا ساعاتی پیش مونا حسین پور همسر اینفلوئنسر بازیکن سابق تیم ملی با انتشار تصویری عاشقانه مخاطبان خود را شگفت زده کرد.

وی با نمایش عکسی از خود و نیکبخت در کنار دریا موفقیت جدید همسرش را تبریک گفت و او را لایق بهترین ها دانست.

 

مونا و علیرضا نیکبخت واحدی

 

گفتنی است علیرضا واحدی نیکبخت در روزهای اخیر هدایت تیم دسته سومی مشهد را به عنوان اولین تجربه سرمربیگری خود پذیرفته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا