اخبار روز سینما

عکس عاشقانه بابک جهانبخش در کنار همسرش این عکس جذاب را تا به حال ندیده اید


به گزارش شمانیوز، علی جهانباش ملقب به بابک جهانباش در اول ماه به دنیا آمد. فروردین سال 62 بود و بابک جهانبخش که به عنوان آهنگساز و خواننده ایرانی مشهور بود، در ابتدای کارش گرایش شدیدی به موسیقی سنتی پاپ داشت و آن را از این هم فراتر برد. اما طبق توصیه یکی یکی از اساتید موسیقی سبک خود را از پاپ سنتی به پاپ تغییر داد و با این رویکرد چندین سال از فعالیت های خود فاصله گرفت. با این حال در این مدت دست از آزمایش برنداشت و مشغول آموختن سایر دروس موسیقی بود.

بابک جهانبخش در این مراسم یکی او با همسر اولش مروارید شهریاری از کنسرت هایی که در لندن برگزار کرد آشنا شد. بعد از مدتی که با هم دوست بودند، ازدواج کردند و زندگی مشترک را آغاز کردند و مدتی از هم جدا شدند.

بابک پس از جدایی از همسر اولش در سال ۱۳۹۵ دوباره با دختری به نام پریا ازدواج کرد. بابک در اولین قدم عکس همسرش را به مناسبت تولد همسرش در شبکه مجازی به اشتراک گذاشت و عنوان کرد که این کار را برای جلوگیری از این مزخرفات انجام داده است. زندگی شما دوباره ازدواج کرده است. همسر دوم بابک جهانبخش، پریا پرتوی فرد، به عنوان طراح لباس و مدل فعالیت می کند. در زیر عکس عاشقانه او با همسرش را می بینیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا