اخبار روز سینما

عکس/ طعنه جنجالی امید عالیشاه به شهرداری: این بشکه را با دوستان ما بر می داریم!

امید عالیشاه کاپیتان بسابقه پرسپولیس به تازگی یادداشت تند و تیزی را درباره م عضل ترافیک تهران در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

پی ام آپلود- امید عالیشاه یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم پرسپولیس است که در اقل ب بازی سرخ پوشان کاپیتانی این تیم را به کنترل داشته است.

اما مدتی است که این ستاره بسابقه در اکثر بازی های تیم پرسپولیس روی نیمکت ذخیر ه ها بوده و مانند گذشته در ترکیب ثابت گل محمدی حضور ندارد.

همین امر باعث شده است که برخی از هواداران پر و پا قرص این بازیکن ادعا کنند که او به دلیل نیمکت نشینی زیاد، روحیه و انگیزه اش را برای فیکس بودن از دست داده است.

در همین خصوص اکنون کاپیتان مازندرانی تیم پرسپولیس با انتشار یادداشت جنجال برا نگیزی به معضل همیشگی ترافیک تهران معترض شده است.

عکس/ طعنه جنجالی امید عالیشاه به شهرداری: این بشکه را با دوستان ما بر می داریم!

امید عالیشاه در این استوری با لحنی عصبانی و کنایه آمیز خطاب به مسئولین حوزه حمل و نقل تهران نوشته است: باید تشکر کنم از فاجعه مدیریت شهری و عدم روان سازی ترا فیک تهران!

همچنین او در انتهای این مطلب اعتراضی با لحنی مطمئن مدعی شده است که معضل ترافیک تهرا هیچ حل نمی شود.

بخوانید: عکس/ چهره نامید رونالدو همه چیز را لو داد!

امید عالیشاه و عادت به نیمکت نشینی

به گزارش افکارنیوز، که در طی هفته های گذشته از بازیکنان نیمکت ن شین پرسپولیس با جستجوی طاقت فرسا و حضوری ناپذیر در تمرینات تیمی، تمرین های خود را به یحیی گل محمدی ثابت کرده و در نهایت حصورشان را در ترکیب با کادرفن ی انجام داده اند. تحمیل کردند، به نظر می رسد امیدشاه در جایگاه کاپیتان پرسپولیس عالی همچنان به نیمکت پیچ و مهره شده است.

جالب است بدانیم آخرین باری که نام شماره 2 پرسپولیس در ترکیب اصلی گل محمدی دیده ش د، به بازی با سپاهان برمی گردد. بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان بازی آخر دو تیم که عالیشاه با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش بقیه بازیکنان وارد زمین شدند و عملکردش به گو نه ای بود که در همان پایان نیمه اول و بین دو نیمه تعویض شد.

عالیشاه بعد از آن، در مقابل مس رفسنجان و ملوان در دقایق پایانی به‌عنوان بازیکن ذخیره شده وارد میدان شد و در ادامه مصاف با کرمان، استقلال و این بازی در مقابل گل‌گهر در جام حذفی اصلاً بازی نکرد و حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم راهی شد. میدان نشد.

به هر روی در روزهایی که بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، فرشاد فرجی علی نعمتی پس از مدتها نیمکت نشینی با حضور موفق در تمرینات به ترکیب اصلی راهپیمایی کرده و در ترکیب اصلی هم خوش درخشیدند، عالیشاه همچنان به عنوان بازیکن نیمک. ت نشین منتظر فرصت از سوی یحیی گل محمدی است.

با این روند باید منتظر بود و دید درنهایت عالیشاه در پرسپولیس چه سرنوشتی خوا هد داشت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا