اخبار روز سینما

عکس: صحنه ای غم انگیز در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد

آخریناً خبر شوکه کننده مرگ کیومرث پوراحمد منتشر شد و عکس صحنه ای غم انگیز در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد از همسر ایشان منتشر شد.

فوت کیومرث پوراحمد یکی از اخبار ناراحت کننده سینما و تلویزیون ایران بود و چندی پیش مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد برگزار شد. بعد از برگزاری این مراسم عکسی از همسر کیومرث پوراحمد در مراسم خاکسپاری منتشر شد که بسیار غم انگیز است.

صحنه ای غم انگیز در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد

او کارش با نقدنویسی آغاز کرد و از سال 1353 با مجموعه تلویزیونی آتش بدون دود وارد سینما شد. فیلم شب یلدا الهام گرفته از زندگی خود اوست. پوراحمد شرح حال خود را در کتابی تحت عنوان کودکی نیمه تمام منتشر کرده است.

مادرش، دخت یزدانیان با بازی در فیلم های، کار بازیگری را کرد و آثار برجسته ای با بازی او به ثبت رسید. دخترش، مریم پوراحمد هم در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته است. فیلم مستندی زندگی پوراحمد به کارگردانی مشترک سیدسجاد آوینی اردلان اردلان ساخته شده است.پوراحمد در شب از وی خود را شاگرد مسعود کیمیایی دانست و گفت: این افتخاری برای یک شاگرد در مراسمی از او در کنار قرار گرفتن است.

خاکسپاری کیومرث پوراحمد

لطفا توجه داشته باشید:

فوت کیومرث پوراحمد

پروین دخت ، بازیگر سینما و تلویزیون و کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران. وی از سال 1370، با ایفای بی مادر بزرگ مجید در تلویزیونی قصه های مجید به کارگردانی فرزندش کیومرث پوراحمد پوراحمد به عرصه بازیگری نهاد. سپس در سال 1371 با بازی در فیلم های صبح روز بعد و شرم وارد سینما شد. یزدانیان در فیلم صبح روز بعد، برنده افتخار بهترین بازیگر نقش دوم از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا