اخبار روز سینما

شوخی اینستاگرامی جنجالی احسان علیخانی با عباس جمشیدی فر سوژه شد/ عکس

عباس جمشیدی فر اخیرا عکسی از خودش منتشر کرده که حالا پایه شوخی احسان علیخانی است.

صبحگاه عباس جمشیدی فر بازیگری را از اواخر دهه 70 روی صحنه شروع کرد و در اواسط دهه 80 مهمان تلویزیون شد. چند سال بعد با سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد به شهرت رسید.

او البته یک دهه در کمدی ها بازی کرد اما حضورش در نقش های جدی در سریال «ذوب کاری و یاقی» روی دیگری از هنر بازیگری عباس جمشیدی فر را به تصویر کشید.عباس جمشیدی که سال گذشته در برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی حضور داشت، حالا تصویری که در اینستاگرام منتشر کرده بود دستمایه شوخی او شده است.

در این تصویر جمشیدی فر دور است و چهره اش مشخص نیست. احساس علیخانی در این باره نوشت: عباس این عکس خیلی طولانی نیست؟ حالا اون مرده، این واقعا تو هستی؟

عکس/ شوخی اینستاگرامی عجیب احسان علیخانی با عباس جمشیدی فر

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر در 27 شهریور 1359 در تهران به دنیا آمد. او لیسانس خود را در رشته تئاتر دریافت کرد. او کار خود را در کلاس های نمایش آغاز کرد. بعد از آن وارد تلویزیون شد. او همچنین در نواختن دولسمل حرفه ای است.

در 15 سالگی به بازیگری علاقه مند شد تا اینکه به مدرسه استاد سارقیان رفت. سرانجام فعالیت خود را به طور جدی با تئاتر در سال ۱۳۷۷ در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد.

پس از گذراندن هفت سال در تئاتر، در سال 1385 با سریال روز خوش حبیب آقا به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی آقاخانی وارد تلویزیون شد.

بعد از نوروز 1386 در سریال سیروس مقدم به نام پیامک از دیار باقی ایفای نقش کرد و دومین کار او بود.

او پس از بازی در سریال روز خوش حبیب آقا در نوروز همان سال بسیار دیده شد. اما او با حضور در مجموعه های گلس گاردن و سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید.

وی تاکنون در 5 فیلم سینمایی بازی کرده است که اولین آن مربوط به سال 1385 به نام دیوار است. البته گلشیفته فراهانی هم حضور داشت.

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا