اخبار روز سینما

عکس : سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ

به جدید تصویری از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ در فضای مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر داشته است.

خیرا تصویر جنجالی از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر نون خ در‌های داخلی پخش می‌شود که رسانه‌های شایعاتی را برای او داشته‌اند. گویا خبر سیگاری شدن شیدا یوسفی در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه عکسی از کشیدن سیگار توسط شیدا یوسفی را مشاهده کرد.

سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ

شیدا یوسفی متولد 20 آذر 1365 در تهران ، بازیگر و منشی صحنه سابق است. فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد فعالیت اش را از منشی گری پشت شروع کرد و حالا سینما و تلویزیون می باشد. سال 1385 در 20 سالگی که در فیلم یک قدم تا خدا دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود در سینما شروع کرد.

وی در مصاحبه ای گفته است:

«من از اول هم میدونستم این رشته این و این کار را دوست داشتم و وقت ها به پزشک شدن فکر می کنم. به خودم می‌گم این همه درس خواندم برای کنکور رتبه دو رقمی آوردم می‌توانم برای مثال پزشکی هم باشم.»

در ادامه می‌توانید تصویر جنجالی از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر نون خ را بیبی:ن

سیگاری شدن شیدا یوسفی

سیگاری شدن شیدا یوسفی

بعد از التحصیل از دانشگاه به عنوان برنامه ریز تجربه خود را با فیلم سه نفر یک خط به کارگردانی عبداله غیابی در سال 89 به دست آورد. اولین بار در سال 1388 وقتی 22 ساله بود در پوست موز علی عطشانی کوتاهی در بازیگری را آورد او در این کار نیز دستیار کارگردان بود.

شیدا یوسفی کوچکترین فرزند می باشد و دو خواهر بزرگتر نیز دارد به طرف تیم پرسپولیس است و پدرش تنها مرد زندگی می کند. در عرصه تئاتر نیز بتازگی حضور جدی دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا