اخبار روز سینما

عکس: سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان !

کتایون ریاحی یکی از بازیگران بسیار مطرح و معروف سینمای ایران است و اخیراً عکسی از سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان منتشر شد.

آخریناً عکسی تحت عنوان سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان منتشر شد که به دلیل تولد کتایون ریاحی اتفاق افتاد. سوپرایز کتایون ریاحی توسط دوستان هنرمند خود یکی از اخبار جنجالی امروز است.

کتایون ریاحی در ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. او دارای فرزند به نام پوریا است که دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است. برادر او علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان

سوپرایز کتایون ریاحی

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم خبرچین به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه رفت و او برای بازی در فیلم پاییزان انتخاب شد. در آن سینما در موفقیت آمیز نبود اما با بازی مجموعه پدرسالار تعیین و حضور مجموعه روزهای زندگی و به‌ویژه مجموعه تلویزیونی پس از باران از چهره‌های چهره‌های مشخص شده است.

در ادامه می‌توانید سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان را ببینید:

سوپرایز تولد کتایون ریاحی توسط هنرمندان
سوپرایز شدن کتایون ریاحی توسط هنرمندان

تولد کتایون ریاحی

بازی ریاحی در مجموعه‌های پس از باران و شب دهم نیز چشمگیر بود. او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی شام آخر مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به نمایش گذاشت. این زن حرف نمی‌زند دیگر فیلمی بود که ریاحی در آن ایفای نقش کرد. او برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزه از هفتمین جشن خانه سینما شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا