اخبار ورزشی

سفر جالب قهرمان مشهور ورزش های رزمی به روسیه! /ماجرای درگیری در اکباتان چیست؟

امیرعلی اکبری قهرمان مشهور ورزش های رزمی با انتشار ویدئویی در سایت خود از علایق خود در روسیه رونمایی کرد.

امیرعلی اکبری از رزمی کاران سابق کارفرنگی کشور است که چند سالی است در رشته رزمی ترکیبی فعالیت می کند.

البته این کشتی گیر سرشناس در رشته کشتی مدال های مختلفی کسب کرده است. و حتی در سال 2010 قهرمان کشتی جهان شد.

اما پس از ماجرای جنجالی پرونده دوپینگ و همچنین محرومیتش، او برای همیشه از رینگ خداحافظی کرد.

با این حال، این روزها همه این ورزشکار سرشناس کشور را به عنوان یکی از تکنیکی ترین مبارزان جهان می شناسند.

در همین رابطه امیرعلی اکبری به تازگی ویدئویی از سرگرمی های خود منتشر کرده است.

این قهرمان مشهور در صفحه اینستاگرام خود استوری را نشان داد که به روسیه سفر کرده است.

مازیار الهامی که زمانی با خود علی اکبری کار می کرد، روز گذشته در ادعایی که بازتاب عجیبی در رسانه ها پیدا کرد، مدعی شد علی اکبری با او در اکباتان قرار گذاشته و همراه با دوستانش با سلاح تیغه دار به او حمله کرده است. !

درگیری در آوریل 1401

مازیار الهامی ادعای خود را اینگونه مطرح کرد: در 21 فروردین 1401 یکی از دوستان امیرعلی اکبری با من صحبت کرد و اظهار داشت که اسپانسر بسیار خوبی برای من پیدا کرده است و برای عقد قرارداد در اکباتان قرار ملاقات گذاشتیم.

طبق برنامه قرار ما در انتهای راه سلامت فاز 2 اکباتان بود تا برای ثبت قرارداد به دفتر اسپانسر مراجعه کنیم. وقتی به انتهای مسیر سلامت اکباتان رسیدم، امیرعلی اکبری و دو تن از دوستانش با سلاح سرد به من حمله کردند.

متاسفانه در آن دعوا دماغ و دندانم شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان امیرعلی اکبری را در آن دعوا شناسایی کرد و یکی از شاهدان ما در دادگاه بود.

محکومیت بعد از 11 ماه!

الهامی اسنادی را در اختیار رسانه ها قرار داده است که نشان می دهد دادگاه علی اکبری و دوستانش را به پرداخت دیه محکوم کرده است. وی همچنین گفت: زمانی که مدارک در دادگاه تشکیل شد، علی اکبری محکوم شد و اکنون باید دیه را پرداخت کند.

نکته جالب اینجاست که او ابتدا در دادگاه منکر این موضوع شد و سوگند یاد کرد که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است اما گوشی موبایل علی اکبری توسط ماموران اداره اطلاعات شناسایی و دوربین هایی که ورود و خروج خودروی وی را ثبت کرده بودند مسدود شد. . کرد گفت که او و دوستانش در آن درگیری حضور داشتند.

در سندی که برای این حادثه در رسانه ها منتشر شده، آمده است که علی اکبری و یک نفر دیگر مقصر هستند و باید 1.5 درصد از کل دیه را به شاکی بدهند. تاریخ صدور این حکم 24 بهمن سال گذشته بود که البته مقدماتی بود و بیست روز فرصت اعتراض داشت. جالب اینجاست که این حکم به صورت غیابی صادر شده و هیچ یک از متهمان در جلسه دادگاه حضور نداشتند.

علی اکبری: در دادگاه رسانه حکم او را صادر کردم

امیرعلی اکبری با وجود داشتن سند ادعای الهامی را رد کرد و مدعی شد به آن دست نزده است! علی اکبری درباره ادعای این ورزشکار سابق کاراته گفت: چرا باید با این فرد درگیری داشته باشم؟ حرفی که شما زدید درست نیست و من به آن دست نزدم. سال گذشته در دادگاهی که تشکیل شده بود حاضر شدم و همین را گفتم.

این ورزشکار مطرح MMA ایران ادامه داد: قبلا در دادسرای فرهنگ و رسانه از این فرد شکایت و حکم صادر کرده بودم. الان هم نمی دانم چرا چنین حرفی زده است.

تنها بخشی از صحبت های علی اکبری که با ادعای الهامی همخوانی دارد، زمانی است که علی اکبری گفت: این فرد فقط به دنبال ترفیع است و هدفش از این ادعا همین است.

الهامی نیز پیشتر گفته بود: زمانی که این موضوع را در دادگاه مطرح کردم، امیرعلی اکبری عنوان کرد که برای جلب حامیان تلاش می کنم و همه ادعاهایم کذب است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا