اخبار روز سینما

عکس: سبک احمقانه و عجیب پردیس احمدیه; ساحل Piel de León همه را شوکه کرد!!!

اخیرا تصویری از سبک احمقانه و عجیب پردیس احمدیه در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی از عجیب ترین سبک پردیس احمدیه در رسانه های مجازی پخش شده است که سر و صدای زیادی را از سوی کاربران به همراه داشته است. شاید سبک جنجالی پردیس احمدیه او حرفه خود را به خطر انداخته است. در زیر تصویری از پوشش عجیب پردیس احمدیه خواهیم دید.

سبک احمقانه و عجیب پردیس احمدیه

پردیس احمدیه دختر جذاب و خوش لباس سینما رپ زد و آرواره اش افتاد و عکسی از خود در آسانسور منتشر کرد. پردیس احمدیه متولد 17 تیر 1371 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

برخلاف برخی شایعات، پردیس احمدیه اهل افغانستان نیست و اصالتا تبریزی است. او فارغ التحصیل موسیقی و ساز ایرانی است که به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شده و اکنون به ایفای نقش های متفاوت و غیرکلیشه ای علاقه مند است.

عکسی از سبک جنجالی پردیس احمدیه را در زیر مشاهده می کنید:

عجیب ترین سبک پردیس احمدیه

پوشش عجیب پردیس احمدیه

وقتی 15 ساله بود در سال 1385 به طور اتفاقی با حمید نعمت الله آشنا شد تا اینکه یک سال بعد او را به افشین صادقی معرفی کرد. به این ترتیب این کارگردان اولین تجربه خود را در فیلم مقلد شیطان به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا