اخبار روز سینما

عکس : رونمایی نفیسه روشن از کفش لاکچری اش

به تازگی خبری در مورد رونمایی نفیسه روشن از کفش لاکچری اش در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی بسیار را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

آخرین خبری مبنی بر کفش های طلایی نفیسه روشن در رسانه ها ترند شده است که حواشی زیادی ایجاد کرده است. گویا تصویری از نفیسه روشن با کفش های طلایی اش منتشر شده که جزء پربازدیدترین ها در فضای مجازی می باشد. در ادامه عکس جنجالی کفش های طلایی نفیسه روشن دید.

رونمایی نفیسه روشن از کفش لاکچری اش

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است. نفیسه روشن به بار دیگر ازدواج کرده است. نفیسه روشن این روزها در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد. نفیسه روشن سبک بازی خاص. نفیسه روشن بیشتر در سریال ها حضور داشت.

خانم نفیسه روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 13 اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تنٳ. وی فرزند خانواده می‌باشد و دو برادر کوچکتر از آن است که یکی از آنها در عرصه کارگردانی است. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقه مند بوده و آرزویش این است که روزی بترباز ی.

1382 بازی کرد. بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیت در این عرصه را گسترش داد. در پائیز سال 82 در سریال بچه‌های خیابان کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کـه این تجربه را از بیادماندنی‌ترین می‌داند.

مثلا:

تصویری از نفیسه روشن با کفش های طلایی اش

تصویری از نفیسه روشن با کفش های طلایی اش

پس در پائیز پائیز 1383 ، کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار را پذیرفت تجربه‌ی طلایی دیگری بر کارنامه هنری خود. هر چند کـه نفیسه روشن قبل از سریال اغما در سریال‌های حضور داشت؛ اما می‌گفت به واسطه آن سریال می‌توانم نقش پری چهره را ببینم.

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می‌گوید:

«از همان کودکی علاقه به هنر داشتم؛ اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر است مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب است.”

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا