اخبار روز سینما

عکس: دوستی عجیب نفیسه روشن و ملیکا شریفی نیا

اخیرا عکسی از دوستی عجیب نفیسه روشن و ملیکا شریفی از رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی برای این دو هنرمند ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی از نفیسه روشن و ملیکا شریفی نیا در رسانه های مجازی منتشر شده است. شاید صمیمیت نفیسه روشن و ملیکا شریفی می توانید آن را در این عکس ببینید. در بعدی عکسی از ملیکا شریفی نیا در کنار نفیسه روشن خواهیم دید.

دوستی عجیب نفیسه روشن و ملیکا شریفی

نفیسه روشن وی در سال 1361 در تهران متولد شد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. نفیسه روشن وی دارای مدرک لیسانس کفا و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن یک برادر دارد که کارگردانی می کند.

خانم نفیسه روشن از دوران دبیرستان فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش های مدرسه آغاز کرد. او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های بازیگری حمید سااریگیان شرکت کرد. نفیسه روشن او در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد و با سریال غما در ماه رمضان به شهرت رسید.

عکسی از ملیکا شریفی نیا در کنار نفیسه روشن را در زیر مشاهده می کنید:

عکسی از نفیسه روشن و ملیکا شریفی نیا

صمیمیت نفیسه روشن و ملیکا شریفی

خانم روشن او در سریال روزگار قریب هم به خوبی بازی کرد. وی در سریال بچه المهندس که در ماه رمضان 1376 پخش شد با بازی در نقش معلم پرورشگاه ایفای نقش کرد.

او نیز مانند سایر بازیگران زن فعالیت های مدلینگ دارد و با برندهای معروف برای تبلیغ محصولاتشان همکاری می کند و همچنین به عنوان پوزر لباس عروس، لوازم آرایش، شال، روسری و مانتو فعالیت داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا