اخبار روز سینما

شایعه بارداری “آناشید حسینی”!/ واکنش این زوج در رابطه با شایعه مطرح شده چیست؟

به نقل از شمانیوز، چند روزی است که آناشید حسینی بزرگترین طراح لباس ایران در فضای مجازی فعال نیست، اخیرا همسر او، دکتر چلبیانلو عکسی در کنار همسرش منتشر کرد که باعث ایجاد شایعاتی در بین مردم شد. تا اینجا خبر بارداری آناشید حسینی توسط او و همسرش آناشید حسینی، طراح لباس ایرانی منتشر نشده است، متولد 4 بهمن 1370 در اهواز است و از دو سالگی در تهران زندگی می کند. آناشید حسینی او در رشته معماری فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت مد از دانشگاه بین المللی هنر مد پاریس دریافت کرد.

شایعه بارداری "آناشید حسینی"!/ واکنش این زوج در رابطه با شایعه مطرح شده چیست؟

آناشید حسینی

خانم حسینی در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان یک طراح حرفه ای لباس در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود.

او در حال حاضر به صورت حرفه ای در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت می کند و به تازگی نمایشگاه عروس خود را در کنار لاین کژوال افتتاح کرده است. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر به فردش به عنوان بهترین طراح لباس در این زمینه مطرح شده است.

برند ثبت شده ایشان هیبا است که در حال حاضر فروشگاه بزرگ یوتوپیا واقع در خیابان فرشته، آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس راحتی و لباس عروس فعالیت می کند.

دندانپزشک وی دکتر امین رضا چلبیانلو جراح، دندانپزشک و تهیه کننده سینما است که به تازگی خبر نامزدی وی منتشر شده است اما صحت این خبر از سوی طرفین تایید نشده است.

آناشید حسینی

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو

دکتر امین رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک رسانه و تهیه کننده سینما در 20 مرداد 1362 در تبریز به دنیا آمد. تحصیلات خود را در تهران آغاز کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد. وی تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا ادامه داد و به انگلستان و کانادا رفت و پس از گذراندن دوره های تخصصی و تکمیلی به ایران بازگشت و به تجارت مشغول شد.

وی همچنین دارای بورسیه تحصیلی و فوق لیسانس جراحی ایمپلنت پیشرفته از آمریکا و عضویت در انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا و از چهره های رسانه ای و کارشناس مسائل پزشکی در ایران است.

وی تهیه کننده فیلم های آب، آتش، باد و زمین و فیلم چهار می و اولین پزشک تهیه کننده سینمای ایران است. وی همچنین مولف کتاب های تخصصی در زمینه دندانپزشکی بوده و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک خصوصی دندانپزشکی در تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی)، جراح دندانپزشک معروف، ایمپلنتولوژیست، تهیه کننده فیلم، کارگردان و موسس کلینیک دندانپزشکی، کارشناس رسانه و تلویزیون، برنده جایزه شخصی بهترین برند خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ شد. این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و برای سه ویزای اول از ایتالیا، بلژیک و سوئد که به وی اعطا شد، اعطا شد.

آناشید حسینی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا