اخبار روز سینما

ویدئو :حواشی خداحافظی پیام دهکردی و نانوا شدن آن!

آخرین اخباری در رابطه با خداحافظی پیام دهکردی و نانوا شدن آن در فضای مجازی پخش می شود که حواشی خیلی را برای این بازیگر مشهور است.

به اخبار خبری از کناره گیری پیام دهکردی از بازیگری و شاطر شدنش در رسانه های مجازی در حال دست به دست شدن است. گویا پیام دهکردی بازیگر و تئاتر، سینما و تلویزیون نانوایی را نام خود تاسیس کرده پشت پشت تنور نانوایی می‌پزد.

کناره گیری پیام دهکردی از بازیگری و شاطر شدنش به دلیل شرایط اجتماعی، فرهنگی و برای مردم، در پروژه‌های جدید تلویزیون، تئاتر و سینما حضور پیدا خواهد کرد.

خداحافظی پیام دهکردی و نانوا شدن آن

پیام دهکردی بازیگر و تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از جدایی از فعالیت های هنری به سراغ حرفه نانوایی می رود. دهکردی با تاسیس نانوایی به نام خودش، با لباس نانوایی (شاطری) پشت نانوایی می‌ایستد و نان می‌پزد.

در جواب شاطری کردن پیام دهکردی به این که چرا به این کار رفتی؟ میگوید:

“۵ الی ۶ ماه استفعلا در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم در این مدت برای گذران زندگی سراغ کاری بروم که دوستش دارم و نان سالم تحو .”

پیام دهکردی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر، در سریال‌هایی مانند مدار صفر، شهریار، گاندو و خاتون را در کارنامه درکارنامه هنری خود دارد.

تغییر شغل پیام دهکردی از بازیگری به شاطری

برای اطلاعات بیشتر:

پیام نادری دهکردی بازیگر کارگردان تئاتر و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1356 در و و فن بیان و بازیگری و مسئول موسسه فرهنگی فرهنگی هنری امید پیام دهکردی است. پیام دهکردی بازیگران در عرصه تئاتر بوده و سینما و تلویزیون نیز کارهایی از خود بجا گذاشته است.

پیام دهکردی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از مدرک کارشناسی خود را در رشته‌های نمایشی دراماتیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته است. وی در عنوان سرگیجه ، خاتون ، یه بوس ، های سنگین ، گانه اورنگ ، تراژدی ، گاندو گاندو ، مرد بالشی و ۹۱۹۱۳ نیز فعالیت هایی کرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا