اخبار روز سینما

حال و هوای غمگین مازیار لرستانی بعد از عزاداری گربه ملوسش / عکس

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی گریه کرده است مطلبی از حال غم انگیز خود منتشر کرده است.

به گزارش پی ام آپ، حدود یک سال از خبر تغییر جنسیت مازیار لرستانی می گذرد و او همچنان با این اتفاق دست و پنجه نرم می کند.ه ر چند اخیرا گفته بود که به شایعات توجهی نمی کند. اما اکنون او با چالش جدیدی روبرو شده است.

مازیار لرستانی ظهر امروز با انتشار یادداشتی غافلگیرکننده و غم انگیز گفت که در ماتم است.او نوشت که گربه خانگی اش که مانند پسرش بود، شب گذشته مرد حالش خوب نبود.

لرستانی داستان کوتاهی با موضوع حال بدش منتشر کرده است.

حال و هوای غمگین مازیار لرستانی بعد از عزاداری گربه ملوسش / عکس

زندگی و زندگینامه مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در سال 1345 در تهران به دنیا آمد. او که سابقه ایفای نقش های مرد را در کارنامه کاری خود دارد، چندین ماه قبل در فضای مجازی خود اعلام کرد که در حال تغییر جنسیت است.

لرستانی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و همچنین در سریال هایی مانند «آپارتمان»، «صدای فاخته»، «باخانمان»، «قصه های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم های «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی ها»، «زیر درخت هلو» و… ایفای نقش داشته است.

درام تلویزیونی «در پست شیر»، «خاله ماه منیر» از جمله کارهای کارگردانی تلویزیونی اوست.

لرستانی کارگردان تئاترهایی چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده بردارید»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگونا»، «متوری»، «شرکت تئاتر»، «بازی تلخ ماه در عقرب». «زندگی دوگانه» و «پیک نیک میدان نبرد» کار را بر عهده داشته اند. نمایش «سلطان مار» نوشته بهرام بیضایی نیز اجرا شده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم «مأموریت آقای شادی» و چند تله فیلم دیگر از جمله آثاری هستند که وی به عنوان نویسنده در آنها حضور داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا