اخبار روز سینماگروه bts

جی هوپ عضو BTS در ارتش!!/ عکس های او

AM – J-Hop عضو BTS ماه گذشته برای خدمت سربازی خود ثبت نام کرد و از آن زمان پنج هفته آموزش اولیه را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تنها کمتر از یک ماه از ورود جی هوپ به سربازی می گذرد. با این حال، ARMY که از طرفداران پر و پا قرص BTS هستند، از همان ابتدا دلتنگ بت محبوب خود شدند.

جین اولین عضو BTS بود که خدمت سربازی اجباری خود را آغاز کرد. او طرفداران مشتاق خود را از طریق The Camp در جریان وضعیت نظامی خود قرار می دهد. ارتش ها نیز از طریق این اپلیکیشن رسمی ارتش کره منتظر به روزرسانی های J-Hope هستند. این برنامه به خانواده، دوستان و طرفداران فردی که در ارتش است اجازه می دهد تا با ایجاد یک حساب کاربری از وضعیت خود مطلع شوند.

عکس های جی هوپ در ارتش!

حدود یک هفته پس از اعزام جی هوپ به سربازی، طرفداران BTS موفق شدند از طریق این برنامه عکسی از این بت محبوب در لباس نظامی را ببینند.

عکس دیگری از این بت معروف در این برنامه قرار داده شده است. در این عکس جی هوپ در کنار سربازان دیگر نشسته است. او در حالی که علامت قلب را با انگشتانش نشان می دهد به دوربین لبخند می زند.

عکس جی هوپ در ارتش

اکنون عکس جدیدی از جی هوپ در این برنامه وجود دارد. این عکس جدید برای روز پدر است. جی-هوپ در حالی که یک نقاشی شیرین برای والدینش در دست دارد، به دوربین لبخند می‌زند. جی هوپ نقاشی خود را با شکوفه های گیلاس تزئین کرد. گل هایی که کودکان در این روز به مادران و پدران هدیه می دهند.

عکس جی هوپ در ارتش به مناسبت روز پدر در کره جنوبی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا