اخبار روز سینما

جورجینا با لباس عروسش در عربستان جنجال آفرید! (عکس)

جورجینا رودریگز شریک زندگی رونالدو با نمایش تصویری عجیب و پر سر و صدا در صفحه مجازی خود کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده کرده است.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و نامزد آرژانتینی اش صبح بعد از هفته ها مشاجره و دعوا بالاخره به هواداران خود نشان دادند که هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

هر چند برخی از کاربران و هواداران این زوج سرشناس همچنان معتقدند که به دلیل جنجال رسانه ای و همچنین حاشیه امن رونالدو در تیم النصر از اختلافات بین خود منصرف شده اند.

جورجینا

اما ستاره باشگاه النصر در روزهای اخیر با انواع و اقسام تصاویر عاشقانه و خانوادگی به همه شایعات پیرامون جدایی آنها پایان داد.

از این حیث شریک زندگی رونالدو تصویری کنجکاو در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که تعجب دنبال کنندگانش را برانگیخته است.

این مدل مشهور 28 ساله با نشان دادن عکسی از خود با لباسی شبیه به لباس عروس به نزدیک بودن مراسم عروسی اش اشاره کرد.

چهره ناامید رونالدو همه چیز را فاش کرد!

به گزارش صبح امروز، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو و نامزد آرژانتینی اش، حالا برخی رسانه های خارجی مدعی شده اند که ستاره پرتغالی از پیوستن به نصر پشیمان است.

البته روند ناکامی های رونالدو با تیم النصر در هفته های اخیر باعث شده تا حتی مالکان متمول این باشگاه عربستانی نیز در این انتقال پر سر و صدا تردید کنند.

چرا که پس از ورود ستاره تیم ملی پرتغال به ریاض، اکثر هواداران و کادر فنی النصر فکر می کردند که او بهترین ستاره درخشان این باشگاه خواهد بود.

از این حیث انتشار تصویر جدیدی از رونالدو در صفحه شخصی خود باعث نگرانی هوادارانش شده است، چرا که رونالدو در استوری چهره عبوس و بدون لبخند خود که برخی حتی آن را ناامیدکننده تعبیر کردند، فاش کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا