اخبار روز سینما

عکس : جدیدترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

به جدید تصویری از جدیدترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین در رسانه مجازی پخش می شود که حواشی بسیار را این بازیگر محبوب کرده است.

خیرا عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین در رسانه های مجازی پخش می شود که جنجال زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده اند. همچنین تصویری جدید از مرجانه گلچین با آرایش خلیجی جزء پربازدیدترین‌های فضای مجازی شده است و کاربران بسیاری را شوکه کرده است.

گویا میکاپ جنجالی مرجانه گلچین او را 20 سال جوان تر کرده و به دنبال میکاپ آرتیست او می‌باشند.

جدیدترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

این بازیگر مشهور ایرانی، با رنگ بلوند و آرایش غلیظی که بر چهره چهره بسیار خبرساز شده و مخاطبان را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

مرجانه گلچین هیچ فرزندی ندارد. او درباره دلیلش می‌گوید:

«من مادر نشدم شاید جمله ای خیلی باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحت نبود، دلیلش هم این بود که عاشق کارم بودم. این وقف در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود به خودم گفتم بچه و پرستاری می خواهم و نمی توانم او را به کار کنم به حال خود رها کرد.»

میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

لطفا توجه داشته باشید:

جدیدترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین
میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 است و در حال حاضر 54 سال سن دارد. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه س وره است که تجربه دوبله و گویندگی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا