اخبار روز سینما

عکس: تیکه جنجالی شهره لرستانی به بازیگران

شهره لرستانی اخیراً بعد از تغییر جنسیت نام خود را به مازیار لرستانی تغییر داده است و تیکه جنجالی شهره لرستانی به بازیگران مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

به تازگی استوری شهره لرستانی در اینستاگرام منتشر شد و تیکه مازیار لرستانی به بازیگران در مورد قضاوت او، به سرعت جنجال به پا کرد. طعنه شهره لرستانی به هنرمندان برای قضاوت او با یک متن همراه بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مازیار صالحی لرستانی با نام تولد شهره صالحی لرستانی؛ متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ بازیگر و کارگردان ایرانی است. او فعالیت های سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر آغاز کرد.

تیکه جنجالی شهره لرستانی به بازیگران

تیکه مازیار لرستانی به بازیگران

مازیار لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران با نام شهره صالحی لرستانی زاده شد. وی دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه ۱۳۶۹ و همچنین دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته فیلم‌نامه‌نویسی سینما ازم مرسة ش فیلم‌سازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ است.

در ادامه می‌توانید استوری شهر لرستانی را ببینید:

تیکه جنجالی شهره لرستانی به بازیگران
استوری شهره لرستانی

طعنه شهره لرستانی به هنرمندان

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده . این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو است. او گفت هویت سابق او دردی بوده است که ۵۶ سال ادامه داشته باشد و امیدوار باشد که بتواند مرد آن یک سند باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا