اخبار روز سینما

عکس : تغییر چهره لیندا کیانی بازیگر محبوب ایرانی

به تازگی حواشی در مورد تغییر چهره لیندا کیانی بازیگر محبوب در رسانه ها در حال حاضر توسط مخاطبین می باشد سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

آخرین اخبار در مورد فیس جدید لیندا کیانی در رسانه‌های مجازی منتشر شده است که بحث داغی را برای کاربران باز کرده است. گویا او با عمل‌های زیبایی زیباست را جوان بسازد.

چهره جدید لیندا کیانی حاشیه فضای مجازی که خیلی از مخاطبین دنبال دلیل این تغییر عجیب بازیگر محبوب می‌باشند. در ادامه نیو فیس شدن لیندا کیانی دید.

تغییر چهره لیندا کیانی

لیندا کیانی زاده شهریورماه 1359 است. لیندا کیانی به تازگی برای جشنواره کن در فرانسه حضور داشته است. لیندا کیانی در روز گذشته در کنسرت فرزاد فرزین پیدا شده است. لیندا کیانی در فعالیت اینستاگرام دارد. او در برنامه خندوانه حضور داشته است و هیچ وقت حاشیه ای نیست.

فیس جدید لیندا کیانی

مثلا:

فیس جدید لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان است. لیندا کیانی هنری را با شرکت در دوره‌های آموزشی در کلاس‌های آموزشی تحت پوشش محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

لیندا کیانی با بازی سریال وضعیت سفید بسیار درخشید.پس از این دوره در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد و معرفی شریفی نیا، مجموعه مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت پخش با بازی نقش مهتاب، توجه به علاقه افراد سینما. را به بازی و بازی های خود جلب کرد.

لیندا کیانی آخرینا در فیلم مورچه خوار ایفای نقش کرده است . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی لیندا کیانی می پردازیم. لیندا کیانی با همراهی که به برزیل سفر کرده بود در جام جهانی 2014 برزیل حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بود. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا