اخبار روز سینما

عکس: تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل

به تازگی تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل جنجال به پا کرده است. در ادامه می‌توانید عکس علی شادمان با ریش و سبیل را ببینید.

به عکس جدید از علی شادمان منتشر شده است که او را با ریش و سبیل نشان می دهد. در ادامه مطلب تصویر علی شادمان با ریش و سبیل می توانی تغییر چهره علی شادمان را ببینید.

تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل

علی شادمان، بازیگر جاوید در سریال یاغی با چهره‌های و با ریش و سبیل در مراسم کیومرث پوراحمد شرکت کرد که تغییر چهره او توجه را جلب کرد.

مثلا:

علی شادمان با ریش و سبیل

تصویر علی شادمان با ریش و سبیل

محمد علی شادمان فرزند اول خانواده در شهر ایلام به دنیا آمده است.

پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد بوده و مادرش مادرش بتول رشنوادی رشنوادی معلم علوم است تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا آرینا» دارد.

او اولین بار در سال 1384 در 9 سالگی در کنار گلشیفته فراهانی فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت و یکسال در فیلم صد صد سال به این سال ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها سال سال 1384 برای اولین بار در سال 1384.

رسول ملاقلی به این دلیل او را برای بازی فیلم فیلم میم مثل مادر انتخاب کردید با نواختن ویولن. این آشنایی، زمانی شروع شد که این سفر خود را در جایی ساکن بودند که متعلق به خانواده شادمان بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا