اخبار روز سینما

تصویری از تفریحات لاکچری سردار آزمون و همسر باردارش در دبی/ عکس

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار عکس هایی ویژه در اینستاگرام خود از تعطیلات جدید خود پس از ناکامی در این فصل فوتبال آلمان رونمایی کرد.

بامداد در روزهای اخیر اکثر رسانه های ملی اطمینان دادند که سردار آزمون ستاره جوان خط حمله تیم ملی به زودی باشگاه بایرلورکوزن را ترک خواهد کرد.

حتی برخی رسانه ها اعلام کرده اند که باشگاه المپیک مارسی فرانسه همچنان خواهان جذب سردار آزمون است.

تصویری از تفریحات لاکچری سردار آزمون و همسر باردارش در دبی/ عکس

البته این اولین بار نیست که خبر جدایی این لژیونر ایرانی از بوندس لیگا به گوش می رسد.

اگرچه قرارداد این بازیکن تا سال 2027 است اما به نظر می رسد مدیران این تیم آلمانی مشکلی با جدایی او نداشته باشند.

با این حال او ساعاتی قبل از آزمون با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود از تعطیلات مجلل جدید خود خبر داد.

سردار که برای خوش گذرانی با همسر باردارش به دبی سفر کرده است، با انتشار تصویری از منظره استخر مجلل خود بر روی پشت بام یک برج، طرفداران خود را شگفت زده کرده است.

عکس/ تعطیلات مجلل سردار آزمون و همسرش در دبی

 

پس از یک فصل و نیم به نظر می رسد سردار آزمون به روزهای پایانی حضورش در بایرلورکوزن نزدیک می شود. بازیکنی که پس از مدت ها حضور در فوتبال روسیه به یکی از معتبرترین لیگ های جهان رسید اما آزمایش ها و گزارش ها حکایت از رسیدن او و لورکوزن به هدف دارد.

سردار در نقل و انتقالات و انتقالات زمستانی نیز فقط یک گام تا ترک بای آره‌نا فاصله داشت و تا آستانه حضور در مارسی فرانسه پیش رفت؛ موضوعی که خود او نیز در یکی از مصاحبه‌های خود به آن اشاره کرده بود.

با این حال این انتقال در آخرین لحظات منتفی شد تا این مهاجم ملی پوش ایرانی در جمع شاکردان ژابی آلونسو ماندگار شود.

حالا بعد از چند ماه، آزمون دوباره در آستانه جدایی از لورکوزن است. هفته گذشته بیلد گزارش داد که این مهاجم ایرانی دو بار مورد توجه مارسی قرار گرفت و به نظر می رسد حضور در این باشگاه فرانسوی محتمل ترین مقصد سردار باشد.

لورکوزن امروز در هفته پایانی بوندس لیگا به مصاف بوخوم می رود و سردار آزمون احتمالا آخرین بازی خود را برای تیم لورکوزن در ورزشگاه روهر انجام خواهد داد.

بازی ای که برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد چرا که لورکوزن در تلاش برای حفظ سهمیه لیگ کنفرانس و بوخوم تلاش می کند تا از سقوط دور شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا