اخبار روز سینما

تصویری بسیار زیبا از “ترانه علیدوستی” و دخترش که حسابی خانومی شده!/ عکس

عکسی از دختر علیدوستی منتشر شد که نشان می دهد دخترش خیلی بزرگ شده است.

پی ام آپ: عکسی جالب و منتشر نشده از ترانه علیدوستی و دخترش که دختر این بازیگر در آن بزرگ شده است، در فضای مجازی منتشر شد.

تصویری بسیار زیبا از "ترانه علیدوستی" و دخترش که حسابی خانومی شده!/ عکس

حضور ترانه علیدوستی در فیلم تفسیر مانع از انتشار آن شد!

اکران فیلم تفسیر با بازی ترانه علیدوستی به دلیل فعالیت های سیاسی وی متوقف شد.

روزنامه اعتماد از جلوگیری از اکران فیلم سینمایی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده توسط سازمان سینمایی خبر داد.

این روزنامه در شماره سه شنبه دوم خرداد نوشت:

این فیلم قرار بود بدون تبلیغات و در «سکوت خبری» در سینماهای ایران اکران شود. اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه «فعالیت سیاسی عوامل» خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است.

سازمان سینمایی در حالی از اکران فیلم «تفریق» جلوگیری کرده است که به گفته مسئولانش این فیلم مجوز نمایش دارد. و روزنامه اعتماد نوشت که «حواشی» ایجاد شده برای برخی از بازیگران این فیلم به ویژه ترانه علیدوستی، مانع از اکران آن شده و «در ماه های آینده» اکران می شود.

این فیلم که داستان دیدار دو زوج را روایت می کند که علیدوستی و نوید محمدزاده هر کدام دو نقش متفاوت را ایفا می کنند، سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. و سپس در رویدادهای مختلف فیلم بین المللی به نمایش درآمد.

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی از جمله مشهورترین سینماگران ایران بودند که در اعتراضات سال گذشته به شیوه های مختلف از رفتار دولت انتقاد کردند.

خانم علیدوستی مشهورترین بازیگر زن ایرانی بود که به نشانه همبستگی با معترضان حجاب اجباری عکس بی حجاب خود را با شعار «زن، زندگی، آزادی» در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا