اخبار روز سینما

شکیرا به بارسلونا برگشت!/ دلیل بازگشت این خواننده مشهور به شهر همسر سابقش چیست؟

شکیرا، خواننده 46 ساله کلمبیایی، مسابقه فرمول یک اسپانیا را در بارسلونا با پوشیدن لباس های ظریف برند ورساچه تماشا کرد. شکیرا با پوشیدن یک بلوز رنگارنگ و یک دامن سفید از برند گران قیمت ورساچه برای تماشای مسابقه فرمول یک به اسپانیا بازگشت. این خواننده مشهور پس از جدایی از جرارد پیکه از میامی به بارسلونا بازگشت.

عکس/ بازگشت حس از

طبق شنیده ها لوئیس همیلتون راننده موفق فرمول یک یکی از کسانی است که علاقه زیادی به این خواننده دارد و رابطه عاشقانه ای را با او آغاز کرده است. این خواننده یک بلوز ابریشمی رنگارنگ ورساچه با طرح های عجیب و غریب از پروانه ها و کفشدوزک ها پوشیده بود. او ظاهر خود را با یک دامن سفید، کفش ورزشی Converse صورتی تکمیل کرد.

عکس/ بازگشت حس از

شکیرا پس از هشت سال زندگی در بارسلونا، پس از جدایی از جرارد پیکه، بازیکن سابق فوتبال، در ماه آوریل به میامی نقل مکان کرد. این زوج 11 سال با هم زندگی کردند و دو فرزند به نام های میلان و ساشا دارند.

عکس/ بازگشت حس از

جدایی پایک شروع جدیدی برای شکیرا و بچه هایش است!

در ماه آوریل، شکیرا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از حرکت خود و فرزندانش خبر داد: «امروز فصل جدیدی را در جستجوی من برای شادی فرزندانم آغاز می کنیم. از همه کسانی که با من در بارسلونا همراهی سواری کردند تشکر می کنم. شهری که دوستی را در آن آموختم طولانی تر و پایدارتر از عشق است.

عکس/ بازگشت حس از

شکیرا پس از جدایی از همسرش به فعالیت در عرصه موسیقی ادامه داده است. در سال 2023، او با دی جی و تهیه کننده موسیقی Bizarrap همکاری کرد تا آهنگی به نام Shakira Bzrp Music Sessions, Vol. 53 اینچ برای ارسال. آهنگی در مورد جدایی و خیانت. از آن زمان، این تک آهنگ در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش شد و بیش از 500 میلیون بازدید داشت.

در فوریه، او همچنین آهنگی را با هنرمند لاتین کارول جی با عنوان “TQG” منتشر کرد. در ماه می، شکیرا اولین زن لاتین سال را در مراسم افتتاحیه زنان لاتین موسیقی بیلبورد دریافت کرد. برای این مناسبت، او یک لباس مشکی با بند چرمی از مجموعه تفریحی دیوید کوما در سال 2023 resort پوشید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا