اخبار روز سینما

عکس : بازگشت عشق قدیمی مازیار لرستانی

به تازگی خبری مبنی بر بازگشت عشق قدیمی مازیار لرستانی در رسانه های داخلی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر داشته است.

خیرا تصاویری از مازیار لرستانی در کنار عشقش در رسانه مجازی پخش شده است. گویا عاشقانه های مازیار لرستانی با همسرش از قدیم الایام بوده که به تازگی به یگدیگر رسیده اند. در ادامه تصویری از مازیار لرستانی در کنار عشقش دید

بازگشت عشق قدیمی مازیار لرستانی

شهره لرستانی یا مازیا امروزی شهر لرستانی به تازگی اعلام کرده که تغییر جنسیت داده و دیگر یسز۩ ز.

شهره لرستانی فارغ التحصیل رشته ی فیلمنامه نویسی در مقطع فوق لیسانس است. شهره لرستانی فعالیت خود را در تئاتر از سال 1364 شمسی و به عنوان کارگردان اثری به نام «آدم‌برفری» آهغراد.

مازیار لرستانی با انتشار درباره شایعات ازدواج و همسر و فرزندان مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به پایان داد و نوشت:

«تمام من برای تطبیق جنسیت، شرعی و شرعی است. من هرگز تا امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات سال‌ها پیش برمی‌گردند و اصلاً ساکن نیستند و من در سیکل درمان و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند آب و خاکم و با آبرو در جامعه و کنار همین مردم شریف و کار می کنم و لازم است مراتب سیما قدردانی را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه امور حسبی، سازمان سازمان سازمان حقوقی قانونی قانونی قانونی. اعلام کنم.”

لطفا توجه داشته باشید:

عاشقانه های مازیار لرستانی با همسرش

عاشقانه های مازیار لرستانی با همسرش

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر برادر است. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع مجتمع فیلمسازی فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

وی خود را یک لر می‌داند که به الی عادت دارد و می‌گوید:

«نه فقط بستگان درجه یک اما ما با خانواده‌مان خرم‌آباد و بروجرد و تهران و همه در تماس با هر روز از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این ویژگیت لر باودن.»

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا