اخبار روز سینما

افشاگری عکس دوران جوانی نوربخش مجری برنامه تلویزیونی / عکس او

مجتبی پوربخش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار تصویری متفاوت و قدیمی در اینستاگرامش به جوانی پرداخت.

بامداد مجری و گزارشگر سابق صدا سیما پس از انتشار خبر بازنشستگی از تلویزیون، بیش از پیش در کانون توجه کاربران و رسانه ملی قرار گرفت.

مجتبی پوربخش

حواستون باشه مجتبی پوربخش به دلیل بیماریش روزهای سختی رو سپری می کنه که باعث همدردی بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی با خودش شده.

اما این تهیه کننده باسابقه شبکه های ورزشی این روزها با داستان های جالب و انرژی مثبت خود دنبال کنندگانش را بیش از پیش شگفت زده و هیجان زده کرده است.

در همین راستا حالا مجتبی پوربخش عکسی قدیمی از دوران جوانی خود را در اینستاگرامش منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این مجری ممنوع التصویر در حالی که تصویری از قیافه جسور و متفاوت خود را به نمایش می گذارد نوشته است: «قبلا خیلی فرفری بودم».

بخوانید: عکس/ شایان مصلح با این ماجرا بیرانوند را شرمنده کرد

بلایی که روند درمان بر سر مجری اخراجی تلویزیون آورد

به گزارش صبح امروز مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما این روزها به شدت و به شدت درگیر درمان بیماری سخت خود است.

البته از داستان های متفاوت و تلخ این مجری اخراجی در خصوص عدم مصرف دارو برای بیماری اش می توان حدس زد که هفته ها و روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

با این حال، این مجری ممنوعه گاهی مطالب عجیب و خنده دار منتشر می کند و همچنان به دنبال کنندگان خود امید و انگیزه برای مبارزه با این بیماری سخت را نشان می دهد.

در همین رابطه مجتبی پوربخش اخیراً سلفی عجیبی از ظاهر خود در این روزها منتشر کرده است که در این مطلب مخاطبانش را با زبانی طنز خطاب کرده و گفته است: یک جولی پولی بی حال که آنقدر حوصله اش سر رفته در خانه است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا