اخبار روز سینما

استوری حمایتی آقای بازیگر برای ووریا غفوری!

مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی در حمایت از واریا غفوری مورد توجه کاربران قرار گرفت.

کسانی که اجرای مجید صالحی را دنبال کرده اند به خاطر دارند که او در دهه 70 با سریال های بوی خوش زنگ، سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید.

اما در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 کاهش یافت. منتقدان دلیل این افت را عدم ورود به فضای جدی بازی و غرق شدن در نقش های کمدی عنوان کردند.

نقدهایی که بعد از حضور مجید صالحی در نقش های جدی رنگ واقعیت به خود گرفت. او توانست نقش های جدی خود را به خوبی ایفا کند و برنده جایزه بهترین اجرا در جشنواره فجر شد.

او اخیرا مطلبی جنجالی در حمایت از وریا غفوری منتشر کرده است. این ماجرا اکنون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

ووریا غفوری

 

بیوگرافی مجید صالحی

سیدمجد صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و آهنگساز ایرانی متولد 26 شهریور 1354 در تهران است.

اولین تجربه بازیگری روی صحنه را با ایفای نقش در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر آنتیگونه به دست آورد.

صالحی در ادامه فعالیت های هنری خود به بازیگری، نویسندگی و کارگردانی چندین مجموعه تلویزیونی عمدتاً با موضوع نمایش کودک و طنز پرداخت و با بازی در نقش مجید دلبندم به شهرت رسید.

حلقه های ازدواج، نازنین، پیتزای مختلط، لیسانسه 40 ساله، آسپرین، سه غریبه، من و شارمین، صداهای بی صدا، زیر نظر، امشو و سیاوش از آثار او هستند.

عکس استوری جالب و خاص مجید صالحی برای وریا غفوری اولین بار در صبح ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا