اخبار روز سینما

عکس/ استوری آتشین و احساسی ستاره پسیانی برای جمیله شیخی

ستاره پسیانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری خاص و احساسی برای جملۀ شیخی توجه کاربران را جلب کرده است.

پی ام آپلود – شاید کمتر کسی بداند که ستاره پسیانی 38 اولین بار در چهار سال آن ه م در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد عرصه بازیگری شد.

گرچه او به واسطه پدرش یعنی آتیلا پسیانی وارد این حرفه شد. اما جستجوهای مستمر باعث می شود تا از زیر سایه پدر خارج شود و به عنوان یک بازیگر مست قل و کار بلد شناخته شود.

او که نوه جمیله شیخی، بازیگر سینمای قبل و بعد از انقلاب است، برای مارد بزرگ خود منتشر کرده است.

پسیانی در این رابطه تصویری قدیمی از جمیله شیخی و برخی دیگر از بازیگران مشهور منتشر کرده و در حاشیه آن از قلب آتشین برای احساسی که خود را دریافت کرده است.

بخوانید: عکس/ کامنت معنادار ستاره پسیانی و الناز حبیبی پای پست محمدرضا غفاری

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران دختر آتیلا پسیانی و فاطمه بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

پسیانی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در جشنواره سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شده است.

وب در فیلم و سریال‌های بسیار به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندان او. ولپن، بیست و یک بار مردن در سی روز، مکاشفه در باب یک مهمان خاموش، لانتوری، کو چه بی‌ نام. وارونگی، فرشتگان قصاب، خوب بد جلف ۲، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، پوست سرخ، اتاق ورونیکا و پاییز اشاره کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا