اخبار ورزشی

عکسی متفاوت و خاص از حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان ایرانی!

به گزارش پی ام آپ، در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی جام تختی حسن یزدانی مقابل هادی وفایی پور قرار گرفت. نابغه نهری که در دو مسابقه قبلی خود مشکل چندانی نداشت و توانست با امتیازی عالی و بدون از دست دادن یک امتیاز به فینال برسد، در فینال با حریف بسیار سخت تری روبرو شد.

وفایی پور که به امید ایجاد یک ناراحتی بزرگ به روی بوم رفت، زودتر یک امتیاز گرفت و رکورد حسن یزدانی را از دست داد. سپس در ابتدا کشتی تقریباً آنها را تعقیب کرد. وفایی پور که موفق به کسب امتیاز دوم شده بود امیدوار بود بتواند کشتی را از نزدیک پیش ببرد. حسن یزدانی که از جمعیت زیاد سالن غدیر ارومیه روحیه بالایی داشت، پس از ترس در دقایق ابتدایی توانست حملات خود را آغاز کند و یکی پس از دیگری امتیاز بگیرد.

عکسی متفاوت و خاص از حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان ایرانی!

به دلیل فرار حریف از روی بوم، یزدانی چند امتیاز گرفت اما وفایی پور به تصمیم داوران اعتراض کرد و حتی چالش ناموفقی داشت. در پایان این حسن یزدانی بود که طبق انتظار 12 بر 2 و با امتیاز عالی قبل از سوت پایان بازی برنده اعلام شد و قهرمان جام تختی شد. درست در حاشیه این مسابقات عکاسان عکس جالبی از حسن یزدانی گرفتند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا