اخبار روز سینما

عکسی از مانی رهنما و عشق اولش!

مانی راهنما است او یکی از خوانندگان پاپ ایرانی است که به تازگی عکسی از مانی رهنما و عشق اولش. منتشر شد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

اخیرا خبری با عنوان عشق اول مانی رهنما منتشر شد که مانی رهنما و همسر اولش در حال نشان دادن است. بعد جدایی مانی رهنما از همسر اولش با صبا راد ازدواج کرد.

عکسی از مانی رهنما و عشق اولش.

تصویری از مانی رهنما و عشق اولش، جدایی مانی رهنما از همسر اولش.

مانی رهنما با نام اصلی شهرام در تیرماه 1350 در نارمک تهران به دنیا آمد. او از کودکی به صدا و خوانندگی علاقه داشت و در سن 14 سالگی با خرید پیانو به طور رسمی با موسیقی آشنا شد. در مهرماه ۱۳۷۱ به بابک بیات رفت و از آنجا فعالیت جدی هنری خود را آغاز کرد. او طی ۶ سال همکاری با بابک بیات مقدمات خوانندگی را آموخت و سبک صدای خاص خود را پیدا کرد که در سال ۱۳۷۶ در فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی با شعری از ایرج جنتی عطایی اجرا کرد.

عشق اول مانی رهنما

مانی رهنما و همسر اولش را در زیر مشاهده می کنید:

عکسی از مانی رهنما و عشق اولش.
عکسی از مانی رهنما و عشق اولش.

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا